پیام‌های پست فضای مجازی در اردبیل کلاهبرداری است

سرپرست اداره کل پست استان اردبیل گفت: پیام‌هایی که از طریق پیام‌رسان‌های فضای مجازی به مردم ارسال می‌شوند، کلاهبرداری است.

مهران ناظر گفت:مردم مواظب کلاهبرداران فضای مجازی باشند متاسفانه چندین نمونه از این کلاهبرداری ها به دستمان رسیده که بلافاصله به تهران گزارش کردیم و سریع جمع بندی شده است.

سرپرست اداره کل پست استان اردبیل می گوید: این کلاهبرداری‌ها با اسم اداره پست انجام می‌شود ولی اداره هیچ‌گونه سایت یا برنامه‌ای حتی شبیه به این هم ندارد و مردم این جریانات را هم به اداره کل و هم به پلیس فتا گزارش دهند.

به گفته او، اداره کل پست قبلا در روزهای تعطیل هیچ‌گونه خدمات و فعالیتی نداشته و این مشکل را در مدت 25 برطرف کردیم که در حال حاضر این اداره در بحث پست و مرسوله در ایام تعطیل هم درخدمت مردم است و در بحث رانندگان هم همیشه در حین ماموریت کنترل می‌شوند و برگه خروج داده می شود.

ناظر گفت: در سمت سرپرستی دو هدف کلی را دنبال می‌کنم که می‌توان به احداث ساختمان جدید که در شان مردم شریف استان باشد و سنجه‌های کیفی کارکنان اداره باید ارتقا یابد و در شان مردم اردبیل باشد.

سرپرست اداره کل پست استان اردبیل می گوید: با وزارت ارتباطات و دیگر مسئولان مرتبط رایزنی های لازم صورت گرفته و در حال اتمام هستیم تا همشهریان عزیزی که در روستاها به کار صنایع دستی یا  کارهای سنتی مشغول هستند یک دوره کارگاه آموزشی برگزار شود تا بتواند فروش اینترنتی انجام داده و در این راستا اداره پست حمایتشان می‌کند.

او در ادامه گفت: اداره کل پست استان اردبیل آماده همکاری با کسب و کارهای اینترنتی است و باجه های سیار پست در حال راه اندازی است. در این زمینه نیز سایتی در سامانه پست ایجاد شود تا مردم بدون نیاز به حضور کارهای روزانه پستی خود را انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.