۱۰۳ روستای کردستان در یک سال گذشته گازرسانی شد

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: در یک سال گذشته و از آغاز دولت سیزدهم ۱۰۳ روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی پیوست.

احمد فعله گری اظهار داشت:  در دوره یک‌ساله دولت سیزدهم، با توجه به تأکید‌های مقام عالی وزارت، همچنین مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بخش مهمی از فعالیت‌های خود را در مسیر گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی هدایت کرده و با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان کردستان عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان از گازرسانی به ۱۰۳ روستا در یک سال گذشته اشاره کرد و اضافه کرد: در همین مدت برای گازرسانی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها ۷۸۲ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته که میزان تحقق اهداف ۱۱۴ درصد بوده است.

او تعداد انشعابات نصب شده را ۱۱ هزار و ۲۶ مورد عنوان کرد و گفت: اهداف این شرکت در نصب علمک‌ها ۸ هزار و ۲۰۰ عدد بوده که با نصب بیش از ۱۱ هزار علمک عملا ۱۳۴ درصد میزان پیشرفت در این زمینه بوده است.

فعله گری با اشاره به اینکه هدف گذاری اشتراک پذیری در یک سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۶۲ مورد بوده؛ افزود: میزان اشتراک پذیری در برهه زمانی یک سال ۲۲ هزار و ۷۷۸ مورد بوده که میزان پیشرفت در این شاخص ۱۳۰ درصد بوده که این شرکت موفق شده ۲۲ هزار و ۷۰۰ خانوار را زیر چتر گازرسانی قرار دهد .

مدیرعامل شرکت گاز استان یکی از موارد مهم و حساس در رمینه نگهداشت تاسیسات و تجهیزات را ایمن سازی ذکر کرد و ادامه داد: شرکت گاز این استان با ایمن‌سازی شبکه توزیع گاز، مقاوم‌سازی ساختمان‌های اداریِ قدیمی و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مشترکین را در برابر حوادث و بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله، رانش زمین و ... بیمه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.