برگزاری محافل یادبود شهدای خدمت در کانون‌ مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان از برگزاری محافل یادبود و محفل انس با قرآن در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد.

بهزاد کیامهر ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن و صلوات در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی برگزار و ثواب آن به روح شهدای خدمت اهدا می‌شود. 

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان و نوجوانان با موضوع سیره زندگی شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به برگزاری پویش مردمی تلاوت نور در مساجد قروه بیان کرد: براساس این پویش قرائت یک صفحه از کلام الله مجید در تمامی مساجد شهرستان قروه انجام و ثواب تلاوت قرآن به روح مطهر و آسمانی سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان هدیه می‌شود.

وی برگزاری ختم سوره یاسین در کانون احمد سلطان سنندج، برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون کنعان سنندج و برگزاری مراسم سوگواری در کانون امام خمینی (ره) شهرک قلعه قروه را از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در اولین روز از شهادت شهید جمهور برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.