خشم لاپید از سخنان محمود عباس در آلمان

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از سخنان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس خبری مشترک با صدر اعظم آلمان انتقاد کرد.

«یائیر لاپید» نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر در واکنش به سخنان اخیر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در تازه‌ترین کنفرانس مطبوعاتی خود، بدون توجه به جنایات رژیم صهونیستی علیه فلسطینی‌ها، آن‌ها را «دروغی وحشتناک» خواند!

روز گذشته محمود عباس در کنفرانسی خبری به همراهی «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان گفت: «اسرائیل از سال ۱۹۴۷ تا به امروز ۵۰ قتل عام را در ۵۰ مکان فلسطینی مرتکب شده است.» او از این جنایات رژیم صهیونیستی با عنوان هولوکاست یاد کرد.

لاپید در پیامی توییتری به این سخنان عباس واکنش نشان داد و گفت: «تاریخ او را نخواهد بخشید. محمود عباس در حالیکه در خاک آلمان است، اسرائیل را به ارتکاب ۵۰ جنایت محکوم می‌کند. این یک رسوایی اخلاقی و بزرگترین دروغ است.»

در جریان کنفرانس روز گذشته، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان مدعی شد نباید از لفظ «آپارتاید» (رژیم نژادپرست اسبق آفریقای جنوبی) برای حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین استفاده کرد و گفت: «طبیعتاً ما ارزیابی متفاوتی نسبت به سیاست اسرائیل داریم و من می‌خواهم در اینجا به صراحت بگویم که من از استفاده از کلمه آپارتاید حمایت نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم که به درستی شرایط را توصیف کند.»

برخی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی هم در اظهاراتی ادعایی به این سخنان عباس واکنش دادند، به طور مثال، «دنی دایان» رئیس موزه هولوکاست نیز اظهارات عباس را «نفرت‌انگیز» و «وحشتناک» خواند و نوشت: «دولت آلمان باید به این رفتار غیرقابل توجیهی که در داخل ساختمان صدراعظم فدرال انجام شده است، واکنش مناسب نشان دهد.»

«دبورا لیپستاد» فرستاده ویژه آمریکا در امور یهودستیزی نیز سخنان عباس را «غیرقابل قبول» خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
هولوکاست سال 1521 میلادی در امریکا با قتل عام 115/000/000 بومی. توسط کریستف کلمب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
حالا مگه محمدعباس چی گفته که اسرائیلیا اینقدر وحشی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
هلوکاست را هم از ان خودشان کرده اند .. درحالیکه اولین هلوکاست دنیا در ایران انجام شو ... توسط انگلیس به همراهی استالین ایرانی تبار و روزولت جنایتکار
و بی قیدی و بی غیرتی شاهان لاابالی قجار و پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۲:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سخنان جناب آقای محمود عباس مانند یک ملودی عاشقانه زیبا بود و در ساختمانی این سخنان جذاب و آهنگین سروده شد که نزدیک به یک قرن پیش توسط صدر اعظم آلمان در مورد فلسطین و به طرفداری از فلسطینیان گفته شده بود. جناب آقای محمود عباس همان فرمایشاتی را فرمودند که رایش سوم در جنگ دوم جهانی در همین مکان با نطقی آتشین و دلچسب و با تمام عشق و نجابت و مردانگی و شجاعت ایراد فرمودند. خیلی متین و منطقی. بسیار زیبا بود. ما ملت ایران و منطقه آقای محمود عباس عزیز را عاشقانه تحسین مینماییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
هولوکاست ، قدیمی ترین جوک دنیاست :)
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۳:۳۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
هولوکاست که اصلا یک شوخی هالیوودی است. ولی فلسطین جای اولاد یهودای اسخریوطی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
اقا استشهادی خواست یه ندا بدین
آخرین اخبار