هجدهمین طرح ظفر پلیس پایتخت اجرا شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح ظفر موفق به انهدام ۲۸ باند بزرگ و کوچک توزیع مواد مخدر شدند.

سردار رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۲۸ باند بزرگ و کوچک توزیع مواد مخدر را منهدم کردند و ۲۱ نفر اراذل و  اوباش که فروشنده مواد مخدر بودند را دستگیر کردند.

او گفت: در این طرح ۸ باب منزل به طور رسمی پلمپ و ۱۹ قبضه سلاح سرد و گرم از سوداگران موادمخدر کشف شد و همچنین ارزش موادمخدر‌های کشف شده در این طرح حدود ۳۸ میلیارد تومان است.

سردار حسین رحیمی گفت: ماموران مبارزه با پلیس مواد مخدر در فضای مجازی ۶۰ پیج مرتبط با فروش موادمخدر را مسدود و در این رابط ۵۵ نفر را دستگیر و موفق به کشف ۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بر علیه خورده فروشان در ترمینال‌ها میادین میوه بخصوص میدان ترباره مرکزی تمهیداتی را انجام داده است.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنار این اقدامات کار‌های نو را در طرح ویژه انجام می‌دهند از جمله هشدار به عطاری‌ها که با عناوین مختلف مواد مخدر توزیع می‌کنند.

او گفت: در نقاط آلوده مثل بی آر طی عملیات بر علیه خرده فروشان انجام می‌شود و همچنین پارک و معابر بی آرتی تحت پوشش و کنترل پلیس مواد مخدر قرار دارد.

ترمینال‌ها هم جزء برنامه ویژه هستند و میادین میوه و تره بار هم تحت پوشش قرار دارند و تعداد زیادی مراکز غیر مجاز ترک که به طور غیرقانونی فعالیت دارند و محور‌های مواصلاتی و ضایعاتی‌ها هم جزء طرح ویژه هستند.

برچسب ها: مواد مخدر ، طرح ظفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار