دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

کرمی از آغاز پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری تا پایان وقت امروز ۲۳ مرداد ماه ادامه دارد.

او  افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور هم اکنون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است که مرکز ابهر ۱۴ رشته، مرکز زنجان ۳۷ رشته، مرکز قیدار ۱۹ رشته، واحد خرم دره ۵ رشته، واحد سلطانیه ۸ رشته، واحد طارم ۴ رشته، واحد ماهنشان ۸ رشته از جمله رشته‌های جدیدی که در این دانشگاه‌ها راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است، گفت: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما، برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.