سرپرست دانشگاه پیام نور استان زنجان معرفی شد

صبح امروز در مراسمی با حضور مشاور امور مجلس رییس دانشگاه پیام نور کشور ،رویا کرمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان معرفی شد.

در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز زنجان برگزار شد، مشاور امور مجلس رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: همه باید تلاش کنیم تا مجری منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه علم و عمل باشیم.

حجت الاسلام کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: این وجود شریف به ۲ خصوصیت تبعیت از ولایت زمان خود و جلوه علم و دانش مشهورند، اما کمتر به بُعد علمی حضرت عبدالعظیم حسنی پرداخت شده است؛ در حالی که می‌توان شخصیت علمی این بزرگوار را به عنوان  فردی موفق در علم و عمل به جوانان شناساند.

کرمی، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز در سخنانی به ضرورت توجه به تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هدف برنامه‌های دانشگاه پیام نور استان حرکت در این راستا خواهد بود.

او می گوید: در قالب طرح دستیار فناور ، دانشجویان این دانشگاه برای گذراندن دوره‌هایی به شرکت‌های دانش بنیان معرفی می‌شوند تا با توانمندی‌هایی که به دست می آورند بتوانند خودشان اقدام به راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان کنند.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال، زمینه حضور اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان در فرصت‌ها و طرح‌های مطالعاتی مربوط به حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه فراهم می‌شود.

او می گوید: ما درگیر جنگ شناختی هستیم و دانشگاه در این خصوص نقش بسزایی دارد و نباید پیرامون این مساله سکوت داشته کنیم.

رویا کرمی از اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه پیام نور زنجان است.

پیش از این علی محمدی به مدت ۶ سال مدیریت دانشگاه پیام نور استان زنجان را بر عهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.