تظاهرات در آمریکا علیه فقر و سیاست‌های جنگ‌طلبانه

صد‌ها نفر از فعالان اجتماعی آمریکا با برگزاری تجمعی در واشنگتن دی سی، رسیدگی دولت این کشور به خانواده‌های فقیر را خواستار شدند.

صد‌ها نفر از فعالان اجتماعی از ایالت‌های مختلف آمریکا با برگزاری تجمعی در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا، رسیدگی دولت این کشور به خانواده‌های فقیر را خواستار شدند.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی اینترنتی راپتلی، صد‌ها نفر از فعالان گروه‌های اجتماعی و مردم عادی در آمریکا در اعتراض به وجود فقر، در تجمعی که در واشنگتن دی سی برگزار شد، رسیدگی دولت این کشور به خانواده‌های فقیر و کمک به ریشه کن شدن فقر را خواستار شدند.

شرکت کنندگان با انتقاد از سیاست‌های دولت آمریکا در دنبال کردن سیاست‌های جنگ طلبانه و سرمایه گذاری زیاد در ارتش و نیروی‌های نظامی، تغییر در این سیاست‌ها و رسیدگی به جوامع فقیر در آمریکا را طلب کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع می‌گوید: دولت آمریکا باید به نیاز‌های مردم فقیر رسیدگی کند. من اینجا هستم، زیرا این باور را دارم که آماری که از مردم فقیر در این کشور داده می‌شود اشتباه است، رنجی که این مردم آن را تحمل می‌کنند اشتباه است. بودجه‌ای را که بدون توجه به وضعیت مردم خود صرف نیرو‌های نظامی می‌کنیم، اشتباه است. باور دارم که باید سیاست‌های مهاجرتی را اصلاح کرد. به نظر من دولت باید به نیاز‌های مردم فقیر توجه نشان بدهد. شمار زیادی از کسانی که ممکن است به بر طرف شدن فقر کمک کنند شاید در اینجا باشند. همچنین این تجمع کمک می‌کند که مردم را ساماندهی کنیم، کاری که به واقع به تغییر در امور منجر می‌شود و همانطور که می‌دانید، خیلی‌ها که در اینجا تجمع کرده اند از ایالت‌ها ساماندهی و آورده شده اند.

این اعتراضات در حالی برگزار شده است که که افزایش بی سابقه قیمت سوخت و تشدید تورم در آمریکا نیز این کشور را با رکودی جدید مواجه ساخته و سبب شده تا بایدن، انگشت اتهام را به سوی روسیه نشانه ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۷:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا با خروج یکجانبه از برجام امریکا را مثل برجهای دوقلو فرو ریخت و تمام بدبختیهای امریکا زیر سر همین ترامپ است. خروج یکجانبه امریکا از برجام سبب جنگ اکراین شد و اموال امریکا را به بیرون از امریکا فرستاد. سودش را ترامپ پول پرست میبرد گرسنگی اش مال مردم امریکا شد.
آخرین اخبار