لزوم تبیین گفتمان انقلابی در میان نسل جوان

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید تبیین و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی را در میان نسل جوان آغاز کنیم.

حجت الاسلام احمدی گفت: تبیین و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی را باید در میان نسل جوان آغاز کرد و تربیت جوانان انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است.

او می گوید: مبلغین باید فرصت‌ها را مغتنم شمرده و برای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم در مساجد و حتی در منازل بایستی در هر مسجد حداقل سه جلسه قرآنی در رشته‌های مختلف برای سنین مختلف توسط ائمه مساجد هماهنگی و برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نیازمندی‌های آموزشی، فرهنگی، دینی، تفریحی و زیارتی و اردویی جوانان بایستی توسط مبلغین احصاء شده و برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید هدفمند و بر اساس نیاز‌های امروزی آن ها تدوین و عملیاتی شود.

او می گوید: تمام ظرفیت‌ها باید در خدمت جوانان بالأخص جوانان منطقه محروم و کم برخور دار باشد.

به گفته مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مساجد تنها مرکز مقدس و پایدار برای انجام برنامه‌های تبلیغی و دینی، آموزشی و فرهنگی است و  فعالیت درمساجد با مردم و برای مردم است و نباید نوجوانان و جوانان از مسجد فاصله بگیرند.

حجت الاسلام احمدی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ما افراد زیادی از میان اقشار مختلف و تأثیرگذار در زمینه‌های مورد نیاز جوانان هستند که آماده خدمت رسانی به ویژه برای مناطق کم برخوردارند، ولی برای بهره مندی از این نعمات بایستی بسترسازی شود و این مهم چه بهتر که در مساجد برنامه ریزی و عملیاتی شود.

او می گوید: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی با همکاری ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و همفکری و پشتیبانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تلاش خواهند کرد تا جوانان ما بتوانند از تمام ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اردویی استان به نحو احسن بهره ببرند.

 نجفی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: به برکت خون شهداء و انقلاب اسلامی برای جوانان در استان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که حق جوانان است تا از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنند و لازمه آن احصاء نیازمندی‌های جوانان در مناطق مختلف و هماهنگی و پیگیری‌های لازم جهت تحقق این مهم است که در این راستا اهتمام جدی معمول خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.