اجرای عملیات گازرسانی در ۱۳ روستای سقز

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال عملیات گازرسانی در ۱۳ روستای شهرستان سقز در حال اجرا می‌باشد.

 احمد فعله گری گفت: شهرستان سقز دومین شهر استان هم از لحاظ جمعیتی و هم از لحاظ اشتراک پذیری است و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری این شهرستان ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۵ درصد است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ۲۶۷ روستای دارای سکنه در شهرستان سقز، ۲۶۵ روستا قابلیت گازرسانی دارند، که از این تعداد ۲۴۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و در ۱۳ روستای این شهرستان فعالیت گازرسانی نیز در حال اجراست.

به گفته او هم اکنون عملیات اجرایی در روستا‌های سیفه طاله، شیپانجو، قامیشله ذولفقار، میک، سیانزار، کاومله، سید آباد تیلکو، قاضی خان، اسحاق آباد، بسطام، بغلو، خوشه دره سرشیو و کانعمت فعالیت دارد.

فعله گری در ادامه در مورد گازرسانی به ۵ مجتمع روستایی فعال این شهرستان گفت: مجتمع روستایی شیپانجو که شامل شش روستایی سیفه طاله، شیپانجو، قامیشله ذولفقار، میک، سیانزار و کاومله است که متراژ کل شبکه ۲۹هزار و ۹۰۰ می‌باشد و تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ متر آن اجراء شده و پیش بینی می‌گردد ۲۰۱ علمک نیز نصب می شود.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: در ۴ مجتمع روستایی حاجی ممدان، مولان آباد، چنارتو، سرنجداغ مراحل پایانی پروژه‌ها در حال انجام است و تاکنون در این ۴ مجتمع روستایی ۱۱۴ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری و ۸۸۳ علمک نیز نصب شده است.

شهرستان سقز ۴۵۱۸ کیلومتر مربع در شمال غربی استان کردستان و در ۱۸۷ کیلومتری مرکز این استان یعنی سنندج واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.