وزیر امور خارجه:

بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس مسئول همه عواقب آن هستند

حسین امیرعبداللهیان نوشت: توافق در دسترس است اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقع‌بین باشند.

وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در صفحه شخصی خود با بیان اینکه با جوزف بورل در مورد مذاکره برای لغو تحریم‌ها و چگونگی ادامه آن رایزنی کردیم، نوشت: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در IAEA (آژانس) روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند.

 حسین امیرعبداللهیان در ادامه نوشت که ما از توافق خوب، قوی و پایدار استقبال می‌کنیم؛ توافق در دسترس است اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقع‌بین باشند.

خبرگزاری رویترز چهارشنبه گذشته گزارش داد، آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان[تروئیکای اروپا] پیش‌نویس یک قطعنامه برای ارائه به نشست هفته بعد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تهیه کرده‌اند که از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه محل توضیح دهد. 

کارشناسان آژانس در تازه ترین گزارش خود ادعا کرده اند که میزان ذخایر اورانیوم ۶۰ درصدی ایران با ۹/۹ کیلوگرم افزایش به ۴۳/۱ کیلوگرم، یعنی به بیش از ۱۸برابر حد مجاز در برجام رسیده است.

این ادعای آژانس و تهیه این قطعنامه در حالی است که وزیر خارجه روسیه در مکالمه تلفنی با امیرعبداللهیان خواهان حل و فصل مسائل ایران و آژانس در مسیر فنی خود شده و چین نیز تاکید کرده که رویکرد تقابلی، مخل روند مذاکرات خواهد بود و این دو کشور مخالفت خود را با قطعنامه احتمالی علیه ایران اعلام کرده اند.

میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در وین اعلام کرده که قطعنامه شورای حکام چشم‌انداز توافق هسته‌ای را مبهم‌تر می‌کند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جدید نیست و همان ارائه مطالب مدیرکل آژانس در پارلمان اروپا است گفته که آژانس دقت کند مسیری را که با سختی آمده‌ایم تخریب نکند.

همه این ها در حالی است که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تنها چند روز مانده به جلسه شورای حکام آژانس در وین با موضوع برنامه هسته‌ای ایران جمعه به فلسطین اشغالی سفر و با نفتالی بنت دیدار کرد.

در این دیدار، ایران به «فریب جامعه جهانی با استفاده از اطلاعات نادرست و دروغ» متهم و بر همین اساس درباره «ضرورت بسیج جهان برای اقدام علیه ایران با استفاده از همه ابزارها به منظور جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته‌ای» تاکید شد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «نفتالی بنت» هشدار داده که تل‌آویو «در صورت عدم موفقیت جامعه جهانی برای جلوگیری از برنامه اتمی در بازه زمانی مربوطه، حق اقدام و دفاع از خود را برای خود محفوظ می‌دارد».

سفر گروسی به فلسطین اشغالی در حالی انجام شد که مذاکرات لغو تحریم های وین از ۲۰ اسفند پارسال با اعلام جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا متوقف شده است.

بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس مسئول همه عواقب آن هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بابا جمع کن دیه هی هر روز مردم رو با این برجام لنتی از بین بردین تمومش کنین بیایین بیرون ازش خسته شدیم جمع کنید این بساط بچه بازیو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
چقدر ترسناک بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
از برجام خارج شید.
به امید خدا سرنگونی تون تسریع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
خدا قوم ظالم نابود کنه دیگه مذهبی و غیر مذهبی متنفرن از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
امیدوارم پیام من توسط سایت منتشر شود
آقای گروسی با این اظهارات تند میخاد بگوید قدرتمندتر از سران آمریکا واروپاست...چرا گروسی برای اسرائیل وعربستان شاخ و شونه نمی کشد؟؟
چطور یک مدیر کل آژانس قدرت دارد با ملت۸۵میلیون نفری که حاضر است با یک اشاره از سوی رهبرش با سر بدود جهان رو فتح کند این یارو جاسوس قدرت دارد بگوید برنامه هسته ای ایران صلح آمیز نیست؟؟مگر ایران در چندین دهه وقت داشت بمب اتم بسازدیعنی اینقدر کار سخت بوده؟؟چطور این همه آمریکا و اروپا ما ایرانیان رو تهدید می‌کنند ما هرگز ادای بمب اتمی نکردیم ونگفتیم ما بمب اتم می سازیم؟؟..ای خدا...ای خدا....ای خدا....نمی تونم خوب بنویسم میگم اگر ما برنامه غیر صلح آمیز اتمی داشتیم آیا گروسی قدرت می کرد اینگونه با ملت ایران حرف بزند؟؟؟ هیچ فرد هیچ قدرتی هیچ مسئولی در جهان وجود ندارد کشور دارای برنامه اتمی غیر صلح آمیز رو تهدید کند...اگر ایران در چهل وسه سال گذشته فعالیتهاش غیر صلح آمیز بودن چرا از بمب اتم خود رونمایی نکرده؟؟؟آقای محترم تحت هیچ شرایطی فریب اظهارات گروسی رو نخورید تا ایشان مدیر است اصلأ به ایشان به درخواست‌های ایشان به نامهای که با امضای ایشان صادر وابلاغ می شود پاسخ داده نشود. تا حالا که ثابت نشده برنامه غیر صلح آمیز هسته‌ای داریم تحریم فلج کننده شدیم حالا اگر بفهمد برنامه غیر صلح آمیز داریم دیگه چه تحریمی نمانده چکار دیگه ای میخواستن بکنن نکردن؟؟؟
عجب...عجب... آقای گروسی به ما ملت ایران توضیح دهد برای رفع نگرانی‌ها ی 85میلیون ایرانی از دشمن خطرناک صهیونیستی که همین چندروز قبل سردار خدایی ما رو پذیرفت ترور کرده چه اقدامی برای بردن اسرائیل به. زیر نظر شورای حکام وام پی تی انجام داده؟؟؟چرا گروسی به رژیم جعلی نگفته باید ام پی تی رو بپذیرد چون ایرانیان میگن اسرائیل تهدید خطرناکی برای منطقه وکشور آنان است چون چند روز قبل یک سردار ایرانی رو ترور کردید چرا اسرائیل آدرس نمی‌دهد ایران کدام اسرائیلی رو ترور کرده تهدید گروسی پذیرفتنی نیست.ملت ایران نمی خواهند تحریم رفع شود زیرا اگر موشک وبرنامه هسته ای خودمان را جمع آوری ونابود کنیم رژیم صهیونسیتی به آنان می گوید نفت ایران رو نخرید تحریم ایران رو لغو نکنید پول وسلاح به نیروهای نیابتی خود می پردازد.می گویند اگر ایران پول بدستش برسد به ملت فلسطین و لبنان ویمن وسوریه وکشورهای مسلمان وشیعه جهان کمک می کند اسرائیل نمی تواند ملت غزه فلسطین رو از سراهش بردارد... همگان مؤظف هستند بر اساس مطالب بنده تصمیم گیری نمایند زره ای عقب نشینی نکنید حرف گروسی رو داخل سطل زباله دفن نمایید همگان بدانیم دشمن برنامه‌های بلندمدت تحریمی در سر می پروراند بله ظهور امام عصر عج الله درست است نزدیک شده.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بانیان این قطعنامه فقط با ساختن بمب اتم و غنی سازی بالا سر عقل میان الکی وقت خودتان و کشور را تلف نکنید
Germany
برای ایران مشگل است ثابت کند که اول مرغ بوده یا تخم مرغ
۲۰:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دیگر ایران چیزی برای ثابت کردن ندارد
هر غلطی که میخواهید انجام دهید. برای ایران مشگل است ثابت کند که اول مرغ بوده یا تخم مرغ
بعنوان یک ایرانی ورود گروسی و یا امثال این روده ماهی خور به ایران ممنوع
بعنوان یک ایرانی ورود گروسی و یا امثال این روده ماهی خور به ایران ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بنام خدا
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است
هیچ وقت دشمنی غربیها با ایران تمامی
ندارد و همه مردم دنیا هم این موضوع
را به خوبی می دانند و شاهد هستند.
و انقلاب اسلامی به حول قوهٔ الهی راه خود را مانند رودخانه ای عظیم و خروشان در پیش گرفته و به سوی دریای عظیم
مسلمانان جهان پیش می رود تا به آنها به پیوندد و هیچ قدرتی و گردابی نمی تواند جلو آن بایستد زیرا در هم خواهد شکست. تا انشاالله پرچم انقلاب اسلامی
بدست حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد زیرا پرچم ما
مزین به نام الله و خون شهداست .
اما یک شرط دارد کافی است که حال هم
را درک کنیم و هوای همدیگر را داشته باشیم ، به همدیگر ظلم و ستم نکنیم
و سفره همدیگر را با بی انصافی خالی نکنیم ،دست همدیگر را بگیریم و نسبت به هم بی رحمی نکنیم و از تورم و گرانی
دست برداریم ومناعت طبع داشته باشیم
و راه درستی و رستگاری را در پیشه خود کنیم . و به هم زور نگوییم و قلدر بازی
در نیاوریم وجامعه و فرهنگ و اجتماع
خود را نا امن نکنیم ، و اگر چنین کنیم اولأ هم خدا از ما ناراضی می شود و هم
خشم خدا گریبانمون خواهد گرفت و به ترسیم از آه کسانی که جز خدا کسی را ندارند .
ثانیا دشمنان اسلام سواستفاده می کنند
و از فرصت‌ها به نفع خودشان استفاده
می کنند و در آخر دودش به چشم خودمان می رود ،یادمان باشد که مواظب
رفتار و گفتار و کردار مان باشیم که دشمن در کمین است .
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مثلا الان تهدید کردی؟
هیچ کس برای تو تره هم خرد نمیکنه.
Lithuania
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
سئوال دارن، جواب سئوالشون رو بدید دیگه، اینقدر سخته؟
Lithuania
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
واقع بین یعنی چی؟ اگه حرف ما رو % قبول کنن یعنی واقع بینن ولی در غیر اینصورت واقع بین نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
من مخالف برجام هستم. بنظرم دولت باید هرچه سریعتر از برجام خارج شود. دلیلش هم مثل روز روشنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام
شما از کشورهای غربی فرصت طلب که
که همیشه دوگانه رفتار کرده و می کنند چه انتظاری دارید ، آنها همیشه زورگو و
وقلدر هستند و چشمشان را به روی حقیقت جهان بسته‌اند ،آنها تنها خود را می بینند و بس ، و هر کاری که به صلاح و نفع خودشان است انجام می دهند نه به دنبال عدالت هستند و نه رحمت الهی
آنها تنها هدفشان سازش با رژیم غاصب
اسرائیل است ، امروزه اکثر کشورهای جهان مجهز به سلاحهای هسته ای هستند حتی کشور های کوچکی که به چشم هم نمی آیند .
اما غربیها نه تنها با آنها هیچ مخالف نیستند بلکه از آنها هم حمایت می کنند .
حتی آنهایی هم که سلاح هسته ای را ندارند مجهز به سلاح هسته ای و تشویق به کشتار جمعی می کنند، چون این کشورها مستعمره و وابسته به خودشان هستند . ولی نمی دانند که به لطف خدا روزی خواهد رسید که همه این کشورها مستقل می شوند و رو سر استعمارگران مسلط خواهند شد و همین سلاحها ی جنگی و اتمها بر علیه خودشان (استعمارگران ومستکبران) بکار خواهند برد و نابودشان می کنند.
اما نکته مهم و اساسی این است که چرا
غربیها تنها با ایران و ایرانی مخالفند .
چون ایران کشوری آزاد و مستقل و مردم
عزیز ایران مردمی خود باور ، تلاشگر شجاع و باهوش و درایت وفهیم و مومن
و دانشمند و با سواد و دارای غرور ملی و
قهرمان پرور هستند و همانند خورشیدی
درخشان در جهان امروز و اسلام می درخشد .
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۳:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
میگم...چرا گروسی برای اسرائیل وعربستان شاخ و شونه نمی کشد؟؟
چطور یک مدیر کل آژانس قدرت دارد به ملت۸۵میلیون نفری این همه بی حرمتی کند وما را درغگو بداند؟؟؟ این یارو جاسوس چگونه قدرت دارد بگوید برنامه هسته ای ایران صلح آمیز نیست؟؟مگر ایران در چندین دهه وقت داشت بمب اتم بسازدیعنی اینقدر کار سخت بوده؟؟چطور این همه آمریکا و اروپا ما ایرانیان رو تهدید می‌کنند ما هرگز ادای بمب اتمی نکردیم ونگفتیم ما بمب اتم می سازیم؟؟..ای خدا...ای خدا....ای خدا....نمی تونم خوب بنویسم میگم اگر ما برنامه غیر صلح آمیز اتمی داشتیم آیا گروسی قدرت می کرد اینگونه با ملت ایران حرف بزند؟؟؟ هیچ فرد هیچ قدرتی هیچ مسئولی در جهان وجود ندارد کشور دارای برنامه اتمی غیر صلح آمیز رو تهدید کند...اگر ایران در چهل وسه سال گذشته فعالیتهاش غیر صلح آمیز بودن چرا از بمب اتم خود رونمایی نکرده؟؟؟آقای محترم تحت هیچ شرایطی فریب اظهارات گروسی رو نخورید تا ایشان مدیر است اصلأ به ایشان به درخواست‌های ایشان به نامهای که با امضای ایشان صادر وابلاغ می شود پاسخ داده نشود. تا حالا که ثابت نشده برنامه غیر صلح آمیز هسته‌ای داریم تحریم فلج کننده شدیم حالا اگر بفهمد برنامه غیر صلح آمیز داریم دیگه چه تحریمی نمانده چکار دیگه ای میخواستن بکنن نکردن؟؟؟
عجب...عجب... آقای گروسی به ما ملت ایران توضیح دهد برای رفع نگرانی‌ها ی 85میلیون ایرانی از دشمن خطرناک صهیونیستی که همین چندروز قبل سردار خدایی ما رو پذیرفت ترور کرده چه اقدامی برای بردن اسرائیل به. زیر نظر شورای حکام وام پی تی انجام داده؟؟؟چرا گروسی به رژیم جعلی نگفته باید ام پی تی رو بپذیرد چون ایرانیان میگن اسرائیل تهدید خطرناکی برای منطقه وکشور آنان است چون چند روز قبل یک سردار ایرانی رو ترور کردید چرا اسرائیل آدرس نمی‌دهد ایران کدام اسرائیلی رو ترور کرده تهدید گروسی پذیرفتنی نیست.ملت ایران نمی خواهند تحریم رفع شود زیرا اگر موشک وبرنامه هسته ای خودمان را جمع آوری ونابود کنیم رژیم صهیونسیتی به آنان می گوید نفت ایران رو نخرید تحریم ایران رو لغو نکنید پول وسلاح به نیروهای نیابتی خود می پردازد.می گویند اگر ایران پول بدستش برسد به ملت فلسطین و لبنان ویمن وسوریه وکشورهای مسلمان وشیعه جهان کمک می کند اسرائیل نمی تواند ملت غزه فلسطین رو از سراهش بردارد... همگان مؤظف هستند بر اساس مطالب بنده تصمیم گیری نمایند زره ای عقب نشینی نکنید حرف گروسی رو داخل سطل زباله دفن نمایید همگان بدانیم دشمن برنامه‌های بلندمدت تحریمی در سر می پروراند بله ظهور امام عصر عج الله درست است نزدیک شده.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
شروع غنی سازی ۹۰ درصد و شروع به ساخت بمب و کشنده و زیر دریایی های اتمی
Germany
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
90 چی عمو؟
100 در صد و تمام موخلافاتتش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خیلی همه ترسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دلم میخواد بلایی سر اسرائیل بیاریم که آمریکا دیگه از ترس نتونه حتی نام ایران رو به زبان بیاره چ برسه به اینکه برامون قطعنامه صادر کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این بوزینه مدیر کل منافق کلاش رو به دلیل جاسوسی برای رژیم صهیونسیتی که ان پی تی رو امضا نکرده ودارای سلاح هسته‌ای است وچند بار ایران رو تهدید کرده و برای تصمیم گیری از این رژیم اجازه میگیره صلاحیت مدیریت این ارگان رو نداره تحریم کنید و اجازه ورود او به کشور ندهید زیرا این خاک مقدس است جای کثافتهایی مثل این انگل نیست که پا در این خاک بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
با طناب پوسیده چین و روسیه تو چاه نرید .پشتتون رو خالی می کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بنام خدا تنگه هرمز بسته خلیج فارس ناامن خداحافظ عزیزان راه ازاول همین بود بزن بگو کی بود من نبود کی بود جلو تر گفتم دیگی که یا همان قابلمه ای که برا مانمی جوشه می خوام سر سگ داخلش بجوشه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اگه منطقی باشیم باید بپذیریم که فعالیتهای مشکوک هسته ای داشته ایم اینو همه میدونند . ایران از اولش هم فعالیتهاشو پنهان کرد که آخرش توسط منافقین لو رفت. الان آژانس توضیح میخواد چرا همه طفره میرن خوب یک کلام باید بگن بله ما بنا به مقتضیات زمانه و با توجه به خطر رژیم صهیونیستی فعالیتهای خارج از چهار چوب داشتیم . الان مشکل همینجاست مسئولین چندین ساله دارند بازرسان رو میپیچونند .
جالبه که همه میدونند قضیه چیه ولی حس ناسیونالیستی در بعضی از هموطنان آنجنان قوی است که حاضر نیستند بپذیرند ما پتهانکاری داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
پرونده سازی راحته. اگه برای ما مدرک سازی کردند رژیم صهیونیستی رسما مسلح به بمب اتمیه و رژیمیه که روی زمین دزدی و با نسل کشی تشکیل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
آقای منطقی ( سید ) منافقین فعالیت های علمی صلح آمیز کشوررا لو دادند که غربی ها با هر فعالیت علمی و پیشرفت ما مخالفند و گرنه آژانس با تمام نظارت های سخت اش هنوز هیچ سند قابل قبولی مبنی بر فعالیت ایران برای ساخت سلاح اتمی پیدا نکرده است ، شما هم اینقدر نقش آدمای منطقی را بازی نکن که این شگرد ها دیگر برای ما کاملاً شناخته شده است . شما برای خدمت به ارباببتان و رسیدن به اهداف شیطانی خود و فریب مردم حتی لازم باشد از کلمه منافقین هم استفاده می کنید که خود را طرفدار نظام و انقلاب و کشور جا بزنید تا حرفتان خریدار داشته باشد . همین نظر شما برای اثبات نظر منافقین و تلاش برای تحقق اهداف آنهاست با شکل خاص خود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اوج پستی و رذلی و ذلیلی است که پرونده کشوری پاک و متعهد همچون ایران را با وجود بدعهدی و بی تعهدی آژانس و غرب به رفع تحریمها در برابر بستن برنامه صلح آمیز و بازی با عمر و وقت ایرانیان و تحریمشان هنوز هم طلبکار باشی.
یقینا عاقبت این قطعنامه هر چه شود در ذهن ملتهای آزاده جهان خواهد ماند و به زیان غرب خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کاشکی برجام نابود شه خسته شدیم از گرونی
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۱:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بدانند پرونده کشوری را به شورای امنیت میبرند که برنامه پاک اتمی را دارد و یک چهارم بازدیدهای جهان و تحریم شده توسط کشورهای دارنده سلاح به خاطر نداشتن سلاح و نداشتن برنامه نظامی و به خاطر آژانسی که سیاسی است و آژانسی که متعهد بودن در آن چندین برابر بیشتر هزینه و تحریم در بر دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای عبداللهیان بهتراست در شرایط اضطرار فعلی بروید با رهبری مجددا مشورت کنید او به شما میگوید مثلا از فلان بند کوتاه بیایید تا به توافق برسید یا کوتاه نیایید ملغی کنید .اینطوری حداقل تکلیف مردم هم زودترمشخص میشه با این فلاکت اقتصادی که تیم دولت برای مردم ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایران هیچ کاری نمیتونه بکنه فقط حرف مفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آنها نه از غنی سازی صد درصدی ایران می‌ترسند و نه از بمب ساختن ایران آنها از این می‌ترسند که ایران اطلاعات گستردگی برنامه اش را مرتب گزارش ندهد و وقتی از ان پی تی خارج شدیم انموقع ضربه محکمی خواهند خورد هر چند بهترین کار و عقلانیت در رفع تحریمها و مذاکره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مسلما خروج ایران از آن پی تی حتی با وجود قطعنامه همه را به گریه خواهد انداخت و تنگه استراتژیک هرمز یکبار برای درس گرفتن کشورهای بی قانون چه بسا کنترل بیشتر و مورد بازدیدهای بیشتر قرار گیرد و نفت کشورهای خاطی هم مصادره شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این انگلیسی ها رو خودش نوشته یا داده براش نوشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
mm
۱۱:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ای دلواپسان تحریم، مردم خیلی در فشارند تو را خدا دست برداریدبرای یع دفعه هم که شده با واقعیت به صورت عقلانی برخورد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
از موقعیت نرمش امریکا و کمک ب راه حل درست استفاده نکردیم و طاقچه بالا گذاشتیم و دنبال منافع روسیه و کمک به هزینه تجاوز به اوکراین بودیم . نتیجه اش میشه دوباره قطعنامه آژانس بعد هم قطعنامه شورای امنیت. همان چیزی که حاکمیت دنبال اون هست. و بعضی نهادها بیرون امدن ایران از ذیل قطعنامه 2231 را پیروزی ملت ایران و شکست خودشان میدانستند و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خروج آمریکا از برجام و دو برابر کردن تحریمها فقط از نظر یه نادان نرمش به حساب میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
به سیرک برجام. و اژانس خوش امدید اقایون عبداللهیان!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایران باید قوی عمل کند در مقابل زورگویی های آمریکا و سه کشور اروپایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تمام جاسوسان اژانس را بیرون کنید وبطور کل ارتباط با اژانس را قطع کنید اینها هر غلطی که میتونستن بکنند انجام دادن دیگه هیچ کاری ازشون بر نمیاد ووضع از این بدتر نمیشه پس ما باید با تمام توان کار خودمان را انجام بدیم انها دنبال ما خواهند دوید وبه التماس می افتند اگر شما محکم بایستید
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کدام برجام ؟ در برجام خیلی از تاریخ ها سر آمده ... ایران حاظر شده بدون پیش شرط امریکا برگرده اما آمریکا باز هم برنخواهد گشت پس باید مرگ برجام اعلام کنید مسخره ترین روح باقی برجام با وجود پرونده این در شورای امنیت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اقای عبدالهیان ما که گفتیم مثل دولت روحانی و ظریف وقت و پول بیت المال را صرف هیچ نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
برجام پرپر شد.باقری مضطر شد.خداحافظ روزهای خوب.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
چقدر داری میسوزی مگر اونا انتقام ما را بگیرند بحق فاطمه اللهم الشغل الظالمین بالظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فقط برای ایران تشکیل میشه ؟ و اگر مسئله انرژی هسته ای ایران حل بشه بساط آژانس برای همیشه بر چیده میشه ؟ و همه اعضاء آن بیکار ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
والا بخدا این سازمان کارش بررسی ایرانه
France
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
جمع کنید این مسخره بازی و خیمه شب بازی را
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۸:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
صبر داشته باش مرد. خدا با ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر خدا با ماست ؟ کی با اونهاست!
Iran (Islamic Republic of)
عسکر
۰۸:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
برادر من قربانیان این قطنامه فقط مردم بی گناه ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قربانیان قطعنامه اقتصاد آسیاست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
با انگشت اشاره فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
هر عواقبی هم که داشته باشه متاسفانه متوجه خودمان خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
زودتر از توافق خارج بشید و به وحشت بندازیدشون خیلی خویشتن داری کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
نیازی به خروج نیست باید کاری کرد که سه کشور غربی هم مثل کدخداشون خارج بشم میدان رو خالی نمی‌کنیم ما ایستاده‌ایم همانطور که داریم سر کار میگذاریم شون خوبه حالا نوبت ماست گیج ونتگشون کنیم خواست ما حق است و حق همیشه پیروزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آخه وقتی اروپایی ها و آمریکایی ها بی منطق ،دیکتاتور، دروغگو، کلاش و نفهم باشند ، این صحبتها، تذکرات و هشدارها که در آنها اثری ندارد. بهترین راه این هست که ایران غنی سازی ۹۹ درصد را هرچه سریعتر آغاز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا گروسی هم به عهد خود خیانت کرده و هم دشمن ایران را در تدوین قطغنامه ضد ایران مشارکت داده است .. ؟ از طرف ایران به رسمیت شناخته شود .. این دبیر کلی را رد کنید
ودر صورت عکس العمل نا بجای شورای حکام .. از NPT خارج شوید .. ... این را قبل از نشست حکام به سازمان ملل اعلام کنید .. مگر انچه که میکنند در هر دو حالت فرق میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه، توراست میگی!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کاسبان تحریم باعثان وضعیت موجود هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کاسبان برجام بانیان وضع موجودند زیرا همان طرفداران برجام کاسبان تحریم بودند که بی عرضگی وبی تدبیر ی خود را پای تحریم می‌گذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
التماس نکن اقای ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دیگه ثابت شده که این غربی ها بازی در آورده اند و ما باید روش بازی آنها را یاد بگیریم و ضمن مذاکرات برنامه های خود را طبق منافع و مصالح کشور پیش ببریم و باید کاری کنیم که آنها بفهمند که با ادامه این روند نه تنها به جایی نخواهند رسید بلکه به سود ایران است .
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۵:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اعصابتونو کنترل کنید. اول ببینیم چه غلطی میخواهند بکنند. همه چیز این برجام به موجودیت رژیم منحوس صهیونیست اسراییل غاصب بستگی پیدا کرده. گیج تمام عالم هجده ساله که در حال انفجاره. فرمون دست خداست. اون گدای مسکین که از فاتح خیبر سر نماز نگین پادشاهی گرفت جبریل امین بود و انگشتر را به خداوند باریتعالی مسترد کرد تا بدست امام زمان(عج) برسه. صبرپیشه کنید که خدا با صابران است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تاریخ نشان داده هرگز آمریکا به تعهداتش عمل نمی کند پس بهتر است قید برجام را برای همیشه بزنیم و از ان پی تی هم خارج شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خون خودتونو کثیف نکنید اسراییل که عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای غبدالهیان و آقای خطیب زاده کم کم شما هم در ردیف روحانی و ظریف قرار گرفته اید و تنها تفاوت در لبخند ژکنت است!! آیا برای هارت و پورت کمی دیر نیست؟ شما هنوز هم یک واکنش و التیماتیوم پیک اسخ تند بلد و تیز نیستید ، و اگر هم چنین تصمیمی دارید کمی دیر نیست و تاریخ مصرفش گذشته است ، و دیگر حنایتان برای دوست و دشمن رنگی ندارد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
انشالله که به ایران حنله کنند ما را رها کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
با یک چاقو به زندگی نکبت بارت پایان بده با بقیه چکار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تاريخ نشون داده اگه حمله اي هم باشه به خائنين و مزدورايي امثال شما و خونواده هاشون حمله ميشه إن شاء الله
وگرنه ماها كه ميجنگيم يا كشته ميشيم يا ميندازيمشون بيرون كه در هر صورت پيروزيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
جنگ شروع بشه به ضرر شما وطنفروشاست چون قوانین زمان جنگ فرق می‌کنه و خائنین پاکسازی می‌شند. ندیدی اوکراینیها با افرادی که مشکوک به خیانت بودند چه کردند؟
آخرین اخبار