برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی در یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری و دادستانی با تخلفات ساختمانی یزد برخورد قاطع کنند.

مجید تجملیان از قوه قضائیه خواست برخورد با عاملان حادثه متروپل بسیار سنگین باشد تا جلوی اقدامات مشابه گرفته شود.

به گفته او ساختمان متروپل آبادان با برج پلاسکو تهران قابل قیاس است پلاسکو سال ۱۳۴۱ ساخته شده و بعد از ۵۵ سال در سال ۱۳۹۵ به دلیل آتش‌سوزی تخریب شد.

او می گوید: ساختمان متروپل در سال ۱۳۹۹ شروع به کار می‌کند و در سال ۱۴۰۱ بدون هیچ محرک خارجی فرو ریخته است و وقتی این دو را با هم مقایسه می‌کنیم متوجه یک حرکت قهقرایی در سیستم شهرداری‌ها و نظام مهندسی کشور می‌شویم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد می‌گوید: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی با این همه خون شهید نیست که شاهد چنین مسائلی در کشور باشیم.

او گفت: به نظر می‌رسد این فساد، رشوه، امضا فروشی، قصور و تقصیری که در این گونه موارد در ساختمان‌سازی کشور رایج شده شائبه این را دارد که مشمول قتل شبه عمد شود.

تجملیان گفت: به عنوان یک عضو شورای شهر و نماینده مردم از قوه قضائیه درخواست داریم تا با برخورد بازدارنده هزینه چنین اقداماتی را به حدی بالا ببرد که دیگر مفسدین جرات چنین اقدامی نکنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد می‌گوید: تصور نکنیم که مرگ فقط برای همسایه است اینطور نیست که بگوییم چنین اتفاقی در آبادان رخ داده و امکان آن در یزد نیست، وضعیت ساختمان‌های یزد هم خوب نیست.

به گفته او ساختمان‌ها و اجرا‌های ناایمن هم اکنون در شهر یزد داریم و لازم است که شهرداری و دادستانی به صورت قاطع با چنین مواردی برخورد کنند تا شاهد مواردی از این قبیل نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار