توانمندسازی فرهنگی مددجویان مناطق محروم از اهداف اجرای طرح ۳۱۳ است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:طرح ۳۱۳ باهدف ایجاد ارتباط مستمر و موثر با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در حال انجام است.

صالحی گفت: طرح ۳۱۳ باهدف ایجاد ارتباط مستمر و موثر با خانواده‌های تحت حمایت از طریق فعالیت‌های فکری و فرهنگی و چهره به چهره در جهت تحکیم بنیان خانواده و تقویت باور‌های دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت روحانیون مستقر در روستا‌ها و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

او می گوید: این طرح گامی نو و موثر برای ارائه خدمات اثربخش به مددجویان مناطق روستایی به منظور افزایش کیفیت زندگی و معیشت محرومان است و  بر اساس این طرح روحانیون مستقر در روستاها، در دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها مسائل فرهنگی و مشکلات معیشتی آن ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدف از اجرای این طرح شناسایی و ارتقاء توانایی ها، شکوفایی استعداد‌ها در جهت تقویت سلامت فکری، فرهنگی وتوانمندسازی در مسیر افزایش کیفیت زندگی خانواده‌های تحت حمایت  است.

صالحی گفت: تبلیغ چهره به چهره و مستمر توسط روحانیون فعال در این طرح، اثر بسیار زیادی در تقویت ابعاد معنوی مددجویان تحت حمایت داشته است.

او می گوید: در حال حاضر ۱۵ روحانی با حضور در مناطق روستایی به ۱۳۳ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در این طرح در زمینه توانمندسازی در عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و معیشتی خدمت رسانی کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.