مساعدت بیش از۲ میلیاردتومانی کمیته امداد به بیماران صعب العلاج

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:پارسال ۴ هزارو ۶۱۲ موردخدمت به بیماران صعب العلاج وخاص درقالب پرداخت هزینه‌های درمان و تهیه تجهیزات پزشکی ارائه شد.

صالحی گفت: پارسال هزار و ۶۱۲ مورد خدمت به بیماران صعب العلاج، خاص و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی و هزینه نگهداری سالمندان ارائه شده است.

او می گوید: خدمات ارائه شده به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد در قالب هزینه‌های درمان مکمل، تهیه تجهیزات مورد نیاز از قبیل ویلچر، تخت و تشک طبی، پوشینه، واکر، عصا و هزینه نگهداری سالمندان نیازمند مراقبت در منزل بوده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداداستان زنجان ۲میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی بیماران خاص و صعب العلاج در سال گذشته هزینه شده است.

صالحی گفت: منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین شده است.

او می گوید: هزار و ۲۰ بیمار خاص وصعب العلاج تحت حمایت از خدمات کمیته امداد استان بهرمند بوده که از این تعداد ۹۵۵ بیمار صعب العلاج و ۶۵ نفر نیز بیمار خاص هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.