وفور کالا و آرامش خاطر مردم مهمترین هدف دولتمردان در اصلاح نظام ارزی است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت:وفور کالا دربازار و تأمین امنیت و آرامش خاطر عموم مردم مهمترین دغدغه وتلاش دولتمردان در اجرای این طرح است.

رفیعی  گفت: اهداف این طرح با تعامل و همکاری اصناف و عموم مردم و نظارت‌های مستقیم و دقیق متولیان امر بر بازار جهت جلوگیری از افزایش غیرواقعی قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم محقق خواهد شد.

او می گوید: با پیش بینی تمامی ابعاد و تأمین ذخایر کالا‌های استراتژیک آماده اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی کشور در استان است و انتخاب زنجان برای پایلوت اجرای شیوه جدید عرضه نان نیز تصمیم کشوری و هوشمندانه بوده است.

رفیعی با تأکید بر اینکه در این شیوه هیچگونه افزایش قیمت و یا محدودیتی در خرید نان‌های سنتی برای عموم مردم اعمال نخواهد شد، گفت: در این روش حمایت‌ها از ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره منتقل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم افزایی و تعامل صاحبان نفوذ، رسانه‌ها و همه آنانی که دلسوز نظام بوده و دغدغه مردم را دارند را لازمه اجرای موفق و با کمترین تبعات جراحی اقتصادی پیش روی کشور دانست و گفت: منافع اجرای این طرح متوجه کل نظام و کشور است که باید به درستی تبیین شود.

رفیعی با تأکید بر اینکه دشمن در شرایط حساس کنونی نیز بیش از گذشته در پی تحریک و ناامید سازی مردم و ایجاد اخلال در اداره امور کشور است، گفت: اقدامات توجیهی و تشریح چگونگی و اهداف اصلاح نظام یارانه‌ای کشور به خصوص از سوی نخبگان جامعه، به یقین توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.