رشد ۹۰ درصدی صدور و تمدید پروانه استاندارد در یزد

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: سال گذشته با وجود محدودیت‌های کرونایی، ۴۶۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در استان صادر شده است.

محمدرضا زارع بنادکوکی گفت: صدور و تمدید پروانه استاندارد در سال ۱۳۹۹ برابر با ۲۴۲ مورد بوده است که در مقایسه با میزان عملکرد سال ۱۴۰۰، بیش از ۹۰ درصد رشد را شاهد هستیم که این امر نشانه رشد شاخص‌های کیفی و اهتمام تولید کنندگان به گرایش بیشتربه سمت نشان ملی استاندارد ایران بوده است. 

به گفته او طبق دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی موجود به منظور شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک مرجع حاکمیت رسمی، مهلت و تاریخ اعتبارپروانه‌های استاندارد صادره که معمولا سه ساله است، ۳۳۲ پروانه استاندارد اجباری و تشویقی تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان یزد در زمینه صدورو ابطال پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد گفت: در این مدت ۱۳۳ فقره پروانه اجباری و تشویقی صادر شده است، ضمن این که ابطال ۸۸ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی را نیز در گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل را شاهد هستیم که در مقایسه با عملکرد سال ۹۹ با رشد ۴۰ درصدی روبه رو هستیم.

او می گوید: اداره کل استاندارد استان یزد به عنوان یک نهاد ناظر، از امکانات مالی و انسانی محدودی برخوردار است، از این رو از تمامی مردمان خوب دارالعباده یزد تقاضا داریم سفیران استاندارد در سطح جامعه باشند و خادمین خود را در این اداره یار و یاور باشند تا بتوانیم نسبت به تحقق شعار سال، گام‌های اساسی و محکمی را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار