زمین گیر شدن سارقان ملایر با ۲۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری پنج سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ اجرا شد.

او گفت: در اجرای این طرح باند سارقان دریچه‌های آب و فاضلاب شناسایی و ماموران این یگان سه سارق و یک مالخر را دستگیر کردند که متهمان به ۲۵ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب اعتراف و در این ارتباط یک واحد صنفی پلمب و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در ادامه این طرح یک سارق کارگاه صنعتی، دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز کشف شد، همچنین در اجرای این طرح تعداد چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری دو سارق، یک مالخر و کشف هشت فقره سرقت مغازه با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه و کارگاه‌های شهرستان که اغلب با یک شیوه و شگرد انجام شده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

ساکی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر از سارقان و یک نفر مالخر را در این خصوص شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

این مسئول گفت: متهمان، به هشت فقره سرقت مغازه و کارگاه اعتراف کردند، ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر به شهروندان توصیه کرد: اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی مجهز کنند و در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.