استقبال گردشگران و مردم از برگزاری جشنواره نوروزگاه در ملاثانی

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باوی گفت: ورود گردشگران نوروزی به این شهرستان ۱۲۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشت.

عبدالرضا حمیدی می‌گوید: تاکنون ۲ جشنواره در شهرستان باوی طی تعطیلات نوروز برگزار شد که در ملاثانی مورد استقبال وسیع شهروندان و گردشگران قرار گرفت.

او افزود: برگزاری این جشنوراه را همگام با جشنواره «شهر بستنی ها» است که به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته، این جشنواره برگزار نشده بود، اما امسال مورد استقبال خوبی از سوی مسافران و شهروندان بودیم.

آقای حمیدی گفت: در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری، برنامه‌های شادی از جمله «علوانیه»، «چوبیه»، «نمایش طنز»، «مداحی اهل بیت» و «مسابقه حضوری"» در محل بوستان سردار شهید سلیمانی و ورودی ملاثانی – اهواز برگزار شد.

به گفته رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باوی، مسافران نوروزی امسال از نقاط مختلفی از جمله جنگل‌های مصنوعی زویرچری، فلیحی، گبری و ابوهاون، روستای گردشگری صونعی شیبان، روستا‌های دراویزه و تل بومه شهرستان باوی دیدن کردند.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد که گردشگران از دهستان عنافجه و ساحل کارون، پارک‌های شهر‌های شیبان، ویس و ملاثانی، جزیره گردشگری کارون ملاثانی و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دیدن کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.