نصب کنتور‌های برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین در اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تا پایان فروردین سال جاری کنتور برق به تعویق افتاده کلیه متقاضیان جدید در سطح استان نصب خواهد شد.

حسین قدیمی گفت: کنتور‌های مورد نیاز تامین شده و تا پایان فروردین سال جاری کنتور برق به تعویق افتاده کلیه متقاضیان جدید نصب خواهد شد و از ابتدای اردیبهشت فاصله‌ی زمانی ثبت نام تا نصب کنتور فقط چند روز خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در دیدار با سرپرست فرمانداری خلخال در خصوص تامین زیرساخت لازم برای سرمایه گذاران گفت: با احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت، ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر برای تامین برق هر نوع سرمایه گذاری صنعتی، کشاورزی و گردشگری در شهرستان خلخال و کوثر تامین شده است.

قدیمی می‌گوید: این پروژه‌ها جمعا به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان است و احداث فاز دوم پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت خلخال، پروژه‌های سرمایه گذاری توزیع، تامین برق متقاضیان صنعتی، کشاورزی، تجاری، گردشگری و احداث ۱۷۵ کیلومتر کابل خودنگهدار نمونه‌ای از این پروژه‌ها است.

او با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات لازم برای پروژه‌ها توسط شرکت توزیع برق استان فراهم شده و پیمانکاران توانمندی نیز داریم گفت: عمده هزینه پروژه‌ها مربوط به تامین تجهیزات است و هدف ما از تامین تجهیزات توسط خود شرکت، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به مشکلات برق شهر‌های کلور و هشتجین اشاره کرد و گفت: با توجه به مسیر‌های طولانی و کوهستانی این شهر‌ها و اینکه در انتهای شبکه برق قرار گرفته اند در صورت احداث نیروگاه‌های مولد مقیاس کوچک، مشکل افت ولتاژ، کیفیت برق و مشکل تامین برق این شهر‌ها برای کل سال برطرف خواهد شد.

قدیمی در ادامه از ادارات و سازمان‌ها خواست با پرداخت به موقع هزینه‌ی برق مصرفی این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.