بعد از دو سال آموزش مجازی

زنگ مدارس از ۱۴ فروردین به صدا در می‌آید

دانش آموزان از ۱۴ فروردین در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند و بسیاری از محصلین و اولیا از این اتفاق رضایت دارند.

با شیوع کرونا در کشور دانش آموزان در سراسر ایران و در خراسان جنوبی دو سالی را به صورت تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی درس خواندند.

اما حالا طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، دانش آموزان باید از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در کلاس‌های درس حاضر شوند و به مانند زمان قبل از کرونا تحصیل کنند.

برخی از اولیای دانش آموزان و حتی خود محصلین از بازگشایی مدارس پس از دو سال رضایت دارند.

رضایت دانش آموزان و اولیا از بازگشایی مدارس

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: در زمانی که آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه می‌شد، نظم و انضباط خاصی در تحصیل دانش آموزان وجود نداشت و حالا بچه‌ها می‌توانند با نظم بهتری تحصیل کنند.

او گفت: دبیران و معلمان هم می‌توانند به دلیل رو در رو شدن با دانش آموزان همواره اشکالات درسی آن‌ها را رفع کنند تا کیفیت آموزش بالاتر برود.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی گفت: آمار‌های مراکز معتبر نشان می‌دهد که آموزش‌های مجازی نتوانسته آن گونه که شایسته است خلأ درسی دانش آموزان را پر کند.

او گفت: تنها چیزی که باید در زمان بازگشایی مدارس به آن توجه داشت این است که دانش آموزان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

دانش آموزان مبتلا به کرونا مجازی درس بخوانند

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بازگشایی مدارس به دلیل جلوگیری از افت پنهان دانش آموزان در زمینه آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.

او گفت: در صورتی که نیاز باشد یک ماه به مدت تحصیل دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی اضافه خواهد شد.

واقعی گفت: دانش آموزانی که بیماری زمینه‌ای داشته و یا به کرونا مبتلا باشند، از طریق شبکه شاد آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در کنار آموزش‌های حضوری از شبکه شاد به عنوان یک فعالیت مکمل استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.