مار پیتون، اسباب بازی کودک در خانه!

ویدئویی که یک کودک را در حال بازی با مار پیتون نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

در میان خزندگان، مار‌ها یکی از ترسناک‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. ترس از مار‌ها به عنوان یکی از رایج‌ترین فوبیا به شمار می‌رود که کاملا هم طبیعی است. در حالی که اکثر افراد حتی با دیدن عکس یا فیلم این خزنده نیز دچار ترس و وحشت می‌شوند، اما معدودی از افراد از مار به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند.

ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است بازی یک دختربچه با یک مار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این دختر مشغول بازی با یک مار پیتون دیده می‌شود. در این ویدئو در حالی که مار سعی می‌کند از دست این کودک فرار کند این دختر که نامش " آریانا " اعلام شده تلاش می‌کند دم مار را گرفته و مانع فرار آن شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش Sputniknews، این ویدئو از انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۵ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آیا این ویدئو واقعی است؟» کاربر دیگر در کامنتی پرسید: «آیا این اسباب بازی این دختر است؟» کاربر دیگر نوشت: «این یک حیوان خانگی نیست. مار نمی‌تواند حیوان خانگی باشد، چون خطرناک است.»

بازی این کودک با این مار پیتون در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز انتشار ویدئویی که حضور یک دختر در کنار یک مار پیتون بزرگ را نشان می‌داد مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. در ویدئوی منتشر شده این دختر در کنار یک پیتون که ۲۰ فوت طول داشت دیده می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
پناه بر خدا ،الله اکبر
-
ldsdtrnjbv
۱۳:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
میزنه شلوپلت میکنه ها
آخرین اخبار