حمله پلنگ به بزهای کوهی حین مبارزه آنها + فیلم

دو بز کوهی که مشغول مبارزه با هم بودند مورد حمله غافلگیرانه پلنگ قرار گرفتند.

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه حمله پلنگ به دو بزکوهی در حال مبارزه را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش دیلی هانت، این دو بزکوهی در حال مبارزه با هم بودند که پلنگ با استفاده از غفلت آن‌ها به این دو جانور حمله ور شد. در این ویدئو در حالی که این دو بزکوهی متوجه حمله پلنگ شده اند، اما گیرکردن شاخ آن‌ها به یکدیگر مانع از فرار آن‌ها می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این دو جانور که امکان فرار ندارند مسافتی را در حالی که پلنگ همچنان در تعقیب آن‌ها است طی می‌کنند. سرانجام شاخ‌های این دو بزکوهی از هم جدا شده و آن‌ها موفق به فرار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار توسط «دیپانشو کابرا»، یک مامور جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۸ هزار بیننده داشته و حدود هزار لایک دریافت کرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «گاهی آنچنان سرگرم منازعات بی فایده با دوستان خود می‌شویم که از دشمنان واقعی مان غافل می‌مانیم.»



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
پلنگه سیر بوده و زیاد تو شکار جدی نبود