قابلیت چت متنی به کلاب هاوس اضافه می‌شود

کلاب هاوس قصد دارد قابلیت نوشتن متن در اتاق‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  روز گذشته شبکه اجتماعی کلاب هاوس اعلام کرد که قصد دارد برای راحتی و رضایت کاربران خود علاوه بر پیام صوتی قابلیت پیام متنی را نیز اضافه کند.

به گزارش سایت engadget، با اضافه کردن این قابلیت در کلاب هاوس کاربرانی که نمی‌خواهند صحبت کنند می‌توانند نظرات خود را در اتاق‌های این شبکه اجتماعی به صورت پیام متنی تایپ کنند. به گفته طراحان کلاب هاوس بسیاری از کاربران  منتظر افزودن این قابلیت بودند. در اتاق‌های بسیار بزرگ یا اتاق‌هایی که تحت سلطه چند گوینده مشهور هستند، ممکن است یک عملکرد درون چت تنها راهی باشد که برخی افراد بتوانند به این گفتمان بپیوندند.

 امکان تعیین الگوی حذف پیام‌ها و کاربران مزاحم برای سازندگان اتاق‌ها در کلاب هاوس  وجود دارد، همچنین آن‌ها، قابلیت دسته بندی محتوا و اتاق‌ها را دارند.

قابلیت جدید کلاب هاوس

کاربران می‌توانند پیام‌هایی را که دستورالعمل‌های کاربری Clubhouse را نقض می‌کنند به پلتفرم گزارش دهند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند اتاق خود را فقط صوتی نگه دارند، عملکرد پیام متنی اختیاری است. سازندگان می‌توانند هنگام ایجاد اتاق خود، قابلیت پیام متنی را غیرفعال کنند. اگر  مدیران، هر اتاق را ضبط کنند، گزارش مکتوب چت نیز ذخیره خواهد شد.

با قابلیت جدید، سازندگان و افراد داخل اتاق‌ها، می‌توانند علاوه بر چت متنی  اشتباهات تایپی خود را ویرایش کرده یا در صورت نیاز آن را پاک کنند. با این ویژگی جدید کاربران کلاب هاوس همچنین می‌توانند با استفاده از ایموجی به پیام‌های متنی واکنش نشان داده و نظرات خود را در اتاق ارسال کنند. گفته شده، در کنار نمادی که در پایین صفحه سمت چپ قرار دارد، تعداد پیام‌ها نشان داده می‌شود و اگر کاربری نظرات جدید را نخوانده، یک نقطه قرمز در کنار نماد ظاهر می‌شود.

گفتنی است که کاربران تمام سیستم‌ عامل‌ها می‌توانند از امروز  با به روز رسانی شبکه اجتماعی به جدیدترین نسخه،  از این قابلیت استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار