کلاب هاوس قابلیت ضبط سخنرانی ها را اضافه کرد

سه قابلیت ضبط مکالمات، برش صوت و سرچ کلمات به کلاب هاوس اضافه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از theverge، کلاب هاوس ماه آینده مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را ارائه می‌دهد، از جمله ویژگی‌هایی که بسیاری از مردم خواهان آن بودند ویژگی ضبط درون برنامه‌ای است.

از ماه اکتبر، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند مکالمات درون room‌ها را ضبط کنند و آن‌ها را در نمایه و club خود ذخیره یا بارگیری کنند. تنها ایجادکنندگان و مدیران می‌توانند اتاق را ضبط کنند همچنین این افراد می‌توانند گزینه مربوط به ضبط را روشن یا خاموش کنند. برای استفاده از قابلیت ضبط، room‌ها حتما باید عمومی باشند.

همراه با قابلیت ضبط کامل، کاربران قادر خواهند بود ۳۰ ثانیه قبل از صوت در room‌ها را ضبط کنند. برای استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند روی نماد قیچی موجود در پایین صفحه ضربه بزنند و ۳۰ ثانیه گذشته صوت را ضبط می‌کند پس از آن می‌تواند آن را به صورت محلی بارگیری و به طور گسترده به اشتراک بگذارند.

clubhus

این برنامه همچنین ویژگی جستجو را نیز اضافه کرده است تا افراد بتوانند یک کلمه کلیدی یا یک نام خاص را تایپ کرده و room ها، افراد و بیوگرافی‌های مرتبط را دریافت کنند همچنین، صدای فضایی نیز در ماه آگوست پس از عرضه به دستگاه‌های iOS به دستگاه‌های اندروید می‌آید.

قابلیت جدید کلاب هاوس

در حال حاضر، بهترین راه برای تبلیغ اتاق‌هایی کلاب هاوس این است که آدرس آن‌ها را توئیت کنید یا در جایی دیگر پست بگذارید. ابزار قابلیت ضبط ۳۰ ثانیه‌ای صوت‌ها ممکن است افراد بیشتری را به این برنامه جذب کند، زیرا ممکن است به دلیل وجود بخشی از صوت افراد وارد برنامه شوند تا بقیه مکالمه در حال انجام را بشنوند. در نهایت می‌توان از طریق ویرایش صوت‌ها آن‌ها را به پادکست تبدیل کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار