دهقان کیا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مبلغ عیدی بازنشستگان پاسخگوی نیازهای آنان نیست

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: رقم عیدی که برای بازنشستگان درنظرگرفته اند قابل قبول نیست و انتظار داشتیم رقمی بالاتر درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار جامعه‌ی بازنشستگان از دولت فعلی رقمی بالاتر از این‌ها بود تا در شرایط نامطلوب اقتصادی بازنشستگان شرمنده‌ی خانواده هایشان نشوند، با رقم عیدی اعلام شده دولت باید خود را در جایگاه بازنشستگان قرار دهند که آیا با ۱ میلیون و ششصد هزار تومان می‌توان کاری از پیش برد یا خیر؟

دهقان کیا گفت: عیدی بازنشستگان در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است و امسال با افزایش کم، مبلغ عیدی به یک میلیون و ششصد هزار تومان رسیده است که البته ۴۰۰ هزار تومان بابت تاهل و حق اولاد و یا افراد تحت تکلف نفری ۱۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

به گفته‌ی دهقان کیا کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاعی از اینکه مبلغ عیدی دارای سقف است یا خیر ندارد و اطلاعات ما در حدی است که سخنگوی دولت اعلام کرده و این مسئله مستلزم مصوبه‌ی هیات دولت است که مصوب شود تا بازنشستگان تامین اجتماعی هم بتوانند از این مبالغی که کارمندان کشوری و لشگری چه بازنشستگان و چه شاغلان مدنظر قرار داده اند از این عدد بهرمند شوند.

دهقان کیا گفت: رقم عیدی که برای بازنشستگان درنظرگرفته اند رضایت بخش و قابل قبول نیست و ازدولت انتظار داشتیم رقمی بالاتر از این مقدار برای عیدی بازنشستگان درنظر بگیرد تا پاسخگوی نیاز‌های معیشتی و شب عید بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها باشد.


بیشتر بخوانید:

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
مبلغ عیدی بازنشستگان ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان تامین اجتمامی است..
Iran (Islamic Republic of)
یولچی خانی
۲۱:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
شما را به اون خدا که اگر به وجودش ایمان دارید حق بازنشستگان مظلوم را نخورید .به اون خدا از گلویتان پائین نمیرو دسنگ اندازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۴:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی در تقاضا داریم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بانک ها رفاه کارگران به بانک ها دیگر انتقال دهد چون به خاطر که بانک ها رفاه کارگران متاسفانه هیچ تسهیلات وام های ضروری و وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
ایا عیدی مسئولین هم 1600است چرادر حق ملت ظلم می کنند در ضمن ان کارمند یا بازنشسته دولتی که 1600عیدی می گیرد حقوقش هم کمتر 10میلیون نیست ولی یک بازنشسته تامین اجتماعی که حقوقش چهار میلیون است چرا باید مانند او عیدی بگیرد
آخرین اخبار