وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اعتقاد به سالم سازی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار داریم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیری که برای دختر خود حکم مسئولیت صادر کرده بود در لیست جا به جایی قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالملکی گفت: گاهی مدیرانی که هنوز جابه جا نشده‌اند، اتفاقاتی را رقم می‌زنند که به تایید ما نیست، نمونه آن همین انتصابی بود که یکی از مدیران دولت قبل که هنوز در راس کار قرار داشت، انجام داد. این مدیر در لیست جابه جایی‌ها بود و نفر جایگزین هم مشخص شده بود این اتفاق باعث شد تا جابه جایی سریع‌تر انجام شود و مدیر را عزل کنند.

به گفته وزیر کار سالم‌سازی نظام مدیریت مالی و شناسایی مجاری فساد از مهمترین اقدامات در وزارت کار بود و حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر را برای انتصاب در سمت‌های مدیریتی ارزیابی کردیم.

دیروز با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین که برای دختر خود حکم مسئولیت صادر کرده بود از سمت خود عزل شد.

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهارت‌آموزی یکی از ابعاد بسیار مهم زیست بوم ملی اشتغال برای فراهم شدن شغل است.

به گفته عبدالملکی با تفاهم نامه امروز وزارت کار و کمیته امداد فرصتی برای ایجاد ۵۰۰ هزار فقره آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای برای جامعه مخاطب کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور ایجاد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۱:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
به جناب وزیربفرمائید اولین جائی که نیاز به سالم سازی داره تامین اجتماعیه اول هم به سراغ نهادهای بازرسی ونظارتی نم کشیده اش برویدچون اگردغدغه ای داشتن اینقدراوضاع نابسامان نبودوهرکسی با قلدری سازخودشو نمیزدهرچه بگنددنمکش میزنندوای به روزی که بگنددنمک!!حالا این گوی واین میدان تا ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
جناب وزیرچرامصوبه وبخشنامه بازنشستگی پیش ازموعدمعلولین دربخش خصوصی توسط تامین اجتماعی اجرانمیشود؟علی رغم اینکه ریئس جمهورمحترم نسبت به معلولین اهمیت خاصی داده اند.خواهشااین قشرمظلوم رابیشتراهمیت دهید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرابرکنارنمیشی؟!
آخرین اخبار