حضور یگان‌های ویژه پلیس در منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

سخنگوی فراجا از حضور نیرو‌های امدادی و یگان‌های ویژه و تکاوری پلیس به همراه یگان موتورسوار در مناطق صعب‌العبور در منطقه سانحه هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور خبر داد.

سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا از حضور نیرو‌های امدادی و یگان‌های ویژه و تکاوری پلیس به همراه یگان موتورسوار در مناطق صعب‌العبور و همچنین سگ‌های آموزش‌دیده در منطقه احتمالی سانحه هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور خبر داد.

ساعاتی پیش بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نیز در بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشته‌اند.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور نیز در اطلاعیه‌ای درباره اخبار سانحه سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور اعلام کرد: با آرزوی سلامتی برای رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان در حادثه فرود بالگرد ایشان از تمامی شهروندان و هموطنان عزیز تقاضامندیم اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

لازم به ذکر است کلیه صفحات فعالین فضای مجازی تحت رصد پلیس می‌باشد و با افرادی که با انتشار شایعه و ... سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار