همه گیری کرونا و افزایش بی خانمان‌ها در آمریکا

آمارها در ایالات متحده حاکی از افزایش شمار بی خانمان ها در این کشور به دلیل تبعات اقتصادی همه گیری کرونا است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  بحران اقتصادی و مشکلاتی که همه گیری کرونا برای اقتصاد آمریکا پیش آورد,​ باعث افزایش شمار افراد بی کار و در نتیجه بی خانمان‌ها در این کشور شده است.

به نقل از شبکه تلویزیونی تی. آر. تی ورلد؛ در حالیکه پیشتر و برای دهه‌های متمادی، افرادی که بی خانمان می‌شدند به عنوان افرادی معتاد، الکلی یا دچار مشکلات روانی و جسمانی یا کسانی که دارای سابقه زندانی بودند معرفی می‌شدند، حدود یک دهه است که الگوی بی خانمانی در مناطقی مانند واشنگتن دی سی تغییر کرده است.

حدود یک دهه‌ای است که شمار این افراد در گوشه و کنار این کشور رو به افزایش است و زندگی این افراد در چادر و گاه در مجتمعی از چادر‌هایی که بی خانمان‌ها به آن‌ها پناه آورده‌اند، ادامه دارد. منابع محلی می گویند به دلیل همه گیری کرونا و تبعات اقتصادی آن شمار بی خانمان ها به طور تصاعدی در آمریکا افزایش یافته است و با ادامه این همه گیری پدیده بی خانمانی می تواند به یک فاجعه اجتماعی در این کشور تبدیل شود. 

پدیده بی خانمانی در آمریکا موضوع بسیار رایجی است به طوری که حتی پیش از همه گیری کووید ۱۹، آمار‌ها در سال ۲۰۱۷ حاکی از آن بود که بیش از ۵۵۳ هزار نفر (۱۷ نفر در هر ۱۰ هزار نفر) در این کشور بی خانمان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
آمریکا که پولدارترین و قوی ترین کشور سرمایه داریه این وضعشه وای به حال بقیه کشورای سرمایه داری
همه باید از این چیزا درس عبرت بگیره و از صد کیلومتری سرمایه داری هم رد نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سرمایه داری = ففر و فلاکت
آخرین اخبار