وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

محتاطانه دهک‌بندی کرده‌ایم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بعضی از بانک‌های اطلاعاتی برای دهک‌بندی دقیق مردم برای دریافت یارانه هنوز به سامانه رفاه متصل نشده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بخش‌های مختلف در دولت، قوه قضائیه و وزارت‌خانه‌ها در تعامل هستیم تا همه‌ی بانک‌های اطلاعاتی به سامانه رفاه متصل شوند.

او گفت: اطلاعات بانک‌های اطلاعاتی که به سامانه رفاه متصل نیستند را تا به حال در دهک بندی‌ها دخیل نکردیم که اگر متصل شوند ممکن است با اطلاعات درآمدی جدیدی که به ما می‌دهند دهک‌های مردم جا به جا شوند.

به گفته عبدالملکی در شورای عالی رفاه که در هفته آتی برگزار می‌شود در خواست ما این است که اطلاعات کامل در اختیار پایگاه رفاه ایرانیان قرار گیرد تا بتوانیم دهک‌بندی دقیق‌تری انجام دهیم.

 ۲۲ بهمن به اعضای دهک‌های اول تا چهارم درآمدی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، یارانه ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
به نظر شما یک کارگر ساختمانی متاهل جزء دهک اول تا چهارم نمیشه که براش ۱۰۰ هزارو واریز نکردیدو سهام عدالتم بهش نمیدید ؟!
اونوقت برای کارمندا و نظامیا که سرهنگو معلمو ... هستن هم ۱۰۰ هزارو واریز کردید و هم سهام عدالت بهشون دادید!!
متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
محسنخ
۱۸:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بهزیستی و کمیته امدادماموردولتند.
افزایش مستمری آنهانیز دست دولت هست.بااحتیاط مستمری بدهید و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
اقای وزیر چه اطلاعاتی بانکها به شمانداده اند وقتی که حقوق تمام بازنشستگان تامین اجتماعی در دست خودت است ومی دانی که حقوق زیر خط فقر می گیرند چرا به انها پرداخت نکردی خدانگذره که از روزی پا در این تامین اجتماعی گذاشتی زندگی رابرای بازنشستگان سخت تر کردی چرا
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۱:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۱:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
خدمت جناب آقای وزیرعرض کنیم که داستان تغییرمدیران چه شد؟!همه خانواده فامیل وآشنای تامین اجتماعی که خوش وخرم دورهم جمعندآنقدرهم خیالشون جمعه که دربازرسیش هم به شکایتهای مردم وقعی نمیذارن که هیچ اول دنبال این میگردن ببینن نمیتونن ایرادی اتهامی به خودشاکی ببندن ؟!البته جای تعجب هم نداره همه با هم آشنان مثلا طرف معاون بازرسی درقسمت درمانه دکتره ولی دکتراش هیچ ربطی به هیچ مسئله درمان نداره کارشناسشم مثل خودش معلوم نیست برای چی اینها دربخش" درمان" بازرسی هستند؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
ماکه یارانه مون قطع شده چیکارکنیم؟ هرجامیریم فایده نداره.یه کارمندساده لطفارسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
یک بازنشسته تامین اجتماعی که پانزده سال پولش را تو بانک نگه داشته تا بلکه بتونه یک خونه بسازه ولی هر روز بدتر از دیروز شده جز کدوم دهک حساب میشه از نظر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
محتاطانه دهک بندی کردن یعنی ازترس اعتراض ثروتمندان اونها شدن دهکهای یک تا چهار وفقرا کارگران.بناها.راننده ها.شدن دهکهای هشت تا ده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
سالروز 13 رجب یوم الله الاکبر 13 همیشه باشگون و بهترین عدد در طول تاریخ بشریت مولود کعبه میلاد بزرگ مرد و بزرگ پدر و بزرگ امیر سردار رهبر خردمند عادل شجاع دل سخاوتمند پدر ایتام یار یاور مظلومان بی پناهان بی دفاعان مستضعفین محرومین بینوایان سلطان قلبهای مردمی صدیق شهید معصوم مظلوم شجاع دل دلاور مرد مردان عادل خردمند بصیر امیرالمومنین حضرت امام علی ع و روز پدر و مرد بر جمیع پدران و مردان مومنین مردان میدانهای حق علیه باطل زندگی مومنانه تبریک و مبارک باد عرض می کنیم و برای پدران آسمانی مومنین هم از درگاه خداوند جل جلاله آمرزش و رحمت بیکرانش را از درگاه خداوند جل جلاله خواهانیم و می طلبیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی احسنت برشما که محتاطانه به پیش می روید ولی در زمان حاکمیت امیر حضرت امام المومنین علی ع ایشان به همه آحاد ملت از غنی و فقیر یکسان ثروتهای بیت المال را عادلانه تقسیم می کردند و به همه می پرداختند ولی بعدش به سراغ اغنیا می رفتند و ازشون مالیات مال و اموال و دارایهاشون رو سالیانه استرداد می کردند یعنی فقیر و غنی یارانه داشتند ولی از فقیران بینوایان دهکهای یک تا چهار زیر زیر زیر خط فقر مالیات ازشون نمی گرفتند به این صورت همه بینوایان جامعه بدون آنکه از قلم بی افتند و بهشون ظلمی شود یارانه های خوبی داشتند ایشان با عدل و خردورزی بصیرانه همه بینوایان و ثروتمندان جامعه را راضی نگه می داشتند چرا که ثروتهای ملی و منابع و ذخایر ملی مال آحاد ملت فقیر و غنی هست و باید به دستشان برسد ولی با این تفاوت که از اغنیا ثروتمندان جامعه اسلامی سالیانه باید مالیات بگیرید محاسبه شده و دقیق عادلانه و خداپسندانه و دیگر هم نیازی نیست انقدر محتاطانه و موشکافانه دنبال فقیران و بینوایان زیر زیر زیر خط فقریهای سر تا سر ایران اسلامی عزیزمان بگردید وقتی به همه یکسان یارانه های مختلفشان را پرداختید مطمعن باشید که گیر همه محرومان بینوایان آحاد کل ملت ایران آمده مطابق لیست شناسنامه ایی کارت ملی ثبت احوالی همه ایرانیان و مشخص است که سرپرستان خانوارهای ایرانی چه کسانی هستند به طریق حضرت امیرالمومنین علی ع خردمند بصیر عادل عمل کنید تا اندک ظلمی به احدی نشود و همه بهرهمند شوند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
خسته نباشی چقد فک میزنی خسته نمیشی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
این وزیر تعاون و کار معلومه که ادم با خداییه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
آدم با خدا هنوز تشخیص نداده کارگر ساختمانی باید حمایت بشه یا کارمند و سرهنگ و معلمو ...!!!
Germany
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
ما هم بدون کار و اوضاع عجیب گرانی ها اصلا جز دهک ها به حساب نیومدیم !!! هیچی واریز نکردن واقعا جای تاسف دارین
کل موجودی حساب از 700 هزار تومن کمتره
یعنی واقعا انقدر من درامدم زیاده ؟!
روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم برای خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
کوبه ما که ندادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
خسته نباشید، ما خونه نداریم دار و ندارمون یه دزد برد قانون کاری باهاش نداره میگه خودت بگیر، میخواید کم میارید حقوقمونو بدیم بهتون، شما که ۱۰۰ تومن به ما ندادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
جناب وزیر محتاطاانه به جای نیازمندان به بی نیازان و اغتیا یارانه و عیدی پرداختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خدا از شما نگذره
خیلی بی انصافید
خدا لعنت کنه کسانی رو که مسئولیت دارند ولی وجدان ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
آقای وزیر اول یارانه میدین به کلی آدم بی نیاز بعد تازه میایین میگین دهک هامون فلان؟؟؟ مگه شماها نمیدونستین ۲۲ بهمن میخوایین یارانه اضافی بدین. چطور قبلش به فکر تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتیتون نیافتادین؟ اون کاری که شما کردین فقط حیف و میل بیت المال بود و تنها جنبه نمایش داشت. حرف ما اینه این یارانه به دست من نیازمند نمی رسه و وقتی میبینم این پول ریخته میشه به حساب یه آدم دارا بیشتر میسوزم. چون فک میکنم دولت هم هوای داراها را داره نه من بیچاره درمونده را
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۲۱:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
به مردم خدمت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خوب به اسم یارانه اموال کشور را
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میرمعصومی
۱۹:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من از امریه تعاون کار قبول نشدم انصراف دادم تعاون نامه زده محل اعزامی حذف کنه سپاه حذف نکردن از اینور میخوام تو شهر خودم اردبیل در سپاه حضرت عباس خدمت کنم و اونجا هم قبلا مدارک داده بودم میگن تو سامانه ثبت شده اعزامی جای دیگه زدن امریه تبریز آموزشی و نمیتونیم اینجا ثبت کنیم باید با در سپاه مسلح کل تماس بگیری در حالی که حذف کردن منو از امریه تعاون و به سپاه هم نامه زده ولی تو سامانه سپاه حذف نشده به همه جا زنگ زدم و رفتم تعاون و سپاه و... هیچ کس جواب نمیده و درستش نمیکنه کارت سبز سه ماه رفتم 45 روزه و بسیجی هم 15 سال فعال دارم فوق لیسانس هم دارم ولی منو میخوان آموزشی جای دیگه دور ببرن بعد از آموزش هم من جای دور بدن اگه کسی اینجا سپاهی یا کل مسلح به من کمک کنه اسفند اعزام میشم. مهدی میرمعصومی
آخرین اخبار