وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حل مسئله اشتغال مناطق مرزی بودجه ویژه می‌خواهد

عبدالملکی گفت: لازمه مبارزه با قاچاق کالا در مناطق مرزی، ریشه یابی دقیق و توسعه اشتغال در این مناطق است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی در بستر زیست بوم ملی اشتغال تعریف می‌شود.

به گفته عبدالملکی توجه ما به مناطق مرزی در محور‌های اختصاص منابع مالی ویژه، تسهیل گری، مانع زدایی و نوآوری‌های حوزه اشتغال خاص هر منطقه، متمرکز خواهد بود.

نخستین بار موضوع اشتغال مرزنشینان با طرح ساماندهی معابر مرزی، کولبری و ته لنجی در سال ۱۳۹۷ مطرح شد که در نهایت امسال با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع در ستاد اقتصادی دولت و نشست هیأت وزیران به تصویب رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بودجه نمیخواهدمجوزبه جمعیت دست فروش بدهیددرآنجارونق شکل خواهدگرفت.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
خب بودجه ویژه براشون بکار گیری کنید اونم از نوع کاربدی راهبردی براشون رونق کشاورزی دامداری باغداری و کارخانه جات مختلف راه اندازی کنید طوری که هم زودبازده باشد و هم سودآورباشد و هم مستمر و راه گشا و گره گشا و فقر زدا باشد و دیگر شاهد کولبری کولبران مظلوم بینوایان در سر تا سر مرزهای ایران اسلامی عزیزمان نباشیم و همه مرزنشینان عزیزمان در شهرها و روستاهای مرزیشان کار و اشتقال ثابت پایدار با درآمد مستمر خوب داشته باشند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
آخرین اخبار