واریز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به خزانه استان یزد

معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: ۴۰۶ میلیارد ریال حاصل از فروش ۲۰ ملک دولتی یزد به خزانه استان واریز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سعید نورایمانی گفت: منابع یاد شده به منظور تامین کسری اعتبارات جاری و عمرانی استان هزینه شده است. 

 به گفته او در حال حاضر ۵۹ ملک مازاد دولتی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در استان شناسایی و مجوز ۵۱ ملک آن از وزارت اقتصاد دریافت شده است.

او می گوید: در تلاشیم با تامین بخشی از کسری اعتبارات هزینه‌ای از این منابع، وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی را بهبود بخشیم و نگرانی‌ها را رفع کنیم.

او گفت: طرح تهاتر بدهی‌های مالیاتی و بانکی پیمانکاران با طلب دولت در قالب تهاتر نوع اول و دوم اجرا می شود.

به گفته او در تهاتر نوع اول امسال ۷۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی پیمانکاران با طلبشان تهاتر شد و تهاتر نوع دوم در حال انجام است که ابتدای سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

نورایمانی گفت: نظارت بر اموال مالی و ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی غیر دولتی و شهرداری از دیگر فعالیت‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.

او می گوید: حسابرسی ۲۵ دستگاه اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شده و در کنار آن بر فعالیت مالی ذیحسابان استان نظارت خواهد شد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: درآمد‌های امسال ۵۰ درصد نسبت به مصوب افزایش یافته و در ۱۰ ماهه اول امسال از میزان مصوب ۴۱ هزار میلیارد ریال به ۶۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گفته او به ترتیب ۷۸ و ۶۰ درصد اعتبارات جاری و عمرانی استان تخصیص یافته که بخشی از اعتبارات عمرانی به صورت اسناد خزانه بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار