ده برابر شدن آمار ابتلا به کرونا در روسیه

آمار ابتلا به کرونا در روسیه در کمتر از یک ماه به بیش از ده برابر رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - روسیه امروز (یک‌شنبه) با ثبت بیش از ۱۸۰ هزار و ۷۱ مبتلای جدید به ویروس کرونا، بار دیگر رکورد مبتلایان روزانه به این ویروس را زد؛ رقمی که حاکی از ده برابر شدن آمار ابتلای روزانه در این کشور در کمتر از یک ماه است.

طبق گزارش ای‌بی‌سی نیوز، همزمان با شیوع سویه اُمیکرون کرونا در روسیه، اکنون شمار مبتلایان نسبت به ماه گذشته ۱۰ برابر افزایش داشته است.

این روند افزایشی از ماه ژانویه بار دیگر شدت گرفت و شاید افزایش ده برابری است، در واقع در نیمه ماه ژانویه (ماه گذشته میلادی) مبتلایان روزانه کرونا به طور میانگین ۱۷ هزار نفر بودند، اما امروز بیش از ۱۸۰ هزار مبتلا در روسیه گزارش شد.این درحالی است که امروز نیز نسبت به روز گذشته تعداد مبتلایان روزانه ۲ هزار و ۸۰۰ نفر بیشتر بوده است.

البته کارگروه کرونا در روسیه می‌گوید با اینکه روند مبتلایان روزانه به این ویروس رو به افزایش است، روند مرگ و میر کرونایی در این کشور رو به کاهش بوده و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۱ مورد جانباخته کرونایی ثبت شده است که این آمار در ماه ژانویه ۷۹۶ نفر بوده است.  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در روسیه بیش از ۱۲.۸ میلیون مبتلا و ۳۳۵ هزارو ۴۱۴ مورد جانباخته کرونایی گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار