شلیک پلیس، پایان جولان مجرمانه اراذل و اوباش ورامین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری چند تن از اراذل و اوباش با شلیک پلیس در ورامین خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار "کیومرث عزیزی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با قمه در یکی از محله‌های شهرستان ورامین، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت پلیس به گفته سردار عزیزی، ماموران با حضور در محل مشاهده کردند اراذل و اوباش سابقه دار با قمه کشی اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی و ترس و وحشت شهروندان شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آن‌ها حمله ور می‌شود.

رئیس پلیس شرق استان تهران گفت: در این راستا ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و برابر قانون به کار گیری سلاح افدام به شلیک ۲ تیر هوایی می‌کنند و وقتی با جسارت آن فرد در حمله با سلاح سرد به سمت پلیس مواجه می‌شوند به سمت وی تیراندازی کرده و از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند.

سردار عزیزی گفت:  با مخلان نظم و امنیت عمومی امنیت با قاطعیت و اقتدار برابر قانون برخورد می‌شود و لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجار شکنی و موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Hong Kong
نادری از آذربایجان غربی
۰۷:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام درود بر شرف غیرت دوستان نیروی انتظامی خداوکیلی بهترین کار کردن ایکاش از چند سال قبل اینطوری برخورد میشد میدونی چندین خانواده توسط همین بی خاصیت ها داغدار شدن حتی نیروهای انتظامی که همین اواخر آن سرهنگ شیراز بود باور کنید هنوز اون صحنه که پسر آن شهید را با قاتل روبرو کردن از جلو چشام رفته حیف نیست بعداز عمری خدمت بدست یک بی سروپا شهد بشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
احسنت مرحبا و درود خداقوت بر پلیس مدافعان نظم امنیت ملی ایران اسلامی عزیزمان باد پلیس وظیفه دارد و باید از سلاح های گرم و سردش مانند کلت کمریش و شوکرش اسپری فلفلش باتومش خنجرش و غیره.... به موقع و در یک عمل هوشمندانه خردمندانه شجاعانه واکنش سریع قاطعانه و مقتدرانه و قدرتمندانه و پیشگیرانه عمل کند تا هم از جان مال ناموس هموطنان دفاع کند و هم از جان مال ناموس خودش دفاع کند و مجرم و مجرمین را غافلگیر و زمینگیر و دستگیرشان کند و تحویل قوه قضائیه بدهد تا که به اعمال مجرمانه مختلفشان رسیدگی و احکام کیفری قانونی اسلامی بر رویشان اعمال شود . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دربرابراراذل اوباش فقط مشت آهنین وقانونی شدن استفاده ازسلاح گرم،رحم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
برا ارازل و اوباش تیراندازی کمه باید نانجک هم زد وسطشون تا دیگه رعب و وحشت جم بشه
آخرین اخبار