جاده هراز تا ۲۰ شهریور، دوشنبه‌ها مسدود می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روز‌های دوشنبه هر هفته از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در پی اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح ترانشه در محور هراز در محدوده استان مازندران، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می‌گردد.

کهریزی افزود: انسداد محور هراز در روز‌های دوشنبه هر هفته و از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه اجرا خواهد شد و محور‌های فیروزکوه و چالوس و آزادراه تهران شمال به عنوان محور‌های جایگزین استفاده خواهد شد.

وی این را هم گفت که عملیات کارگاه جاده‌ای در ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه متوقف می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

برچسب ها: جاده هراز ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار