محمد البخیتی:

امارات به میدان نبرد محور مقاومت و آمریکا تبدیل خواهد شد

عضو شورای سیاسی یمن پس از عملیات امروز نیرو‌های یمنی در امارات و عربستان تاکید کرد ابوظبی به نبرد محور مقاومت و آمریکا تبدیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد البخیتی گفت: امارات به توصیه ما برای ترک جنگ یمن توجه نکرد و پس از درگیر شدن در این جنگ دیگر نقطه بی طرفی در منطقه نیست و میدان نبرد محور مقاومت با آمریکا تبدیل خواهد شد.

به گزارش المیادین، عضو شورای سیاسی یمن گفت: تجاوز به یمن در واقع تجاوزی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که عربستان و امارات ابزار آن‌ها هستند و امارات بزرگترین بازنده این تجاوزگری خواهد بود و ارزش سرمایه گذاری در امارات به صفر خواهد رسید.

به گفته این مقام یمنی، نیروهای مسلح یمن هرگز مواضع غیرنظامی را در امارات هدف قرار نخواهند داد، زیرا مردم آنجا را برادران خود می‌دانند و یمن نسبت به امارات بیشتر از عربستان صبور بوده است تا به این کشور فرصت عقب نشینی بدهد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نیز دقایقی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیات «طوفان یمن ۲» اهداف حیاتی و حساسی را با موشک‌های بالستیک ذوالفقار و با پهپاد‌های متعدد در ابوظبی و دبی امارات و در منطقه شروره، جیزان و عسیر عربستان هدف قرار دادیم.

یمنی ها  بار دیگر از شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی خواستتند امارات را ترک کنند چرا که این کشور دیگر امن نیست و عملیات نیرو‌های مسلح یمن مادامی که عملیات‌های خصمانه علیه یمن و محاصره مردم ادامه داشته باشد، تداوم خواهد داشت.

ائتلاف سعودی-اماراتی با حمایت کشور‌های غربی و خرید میلیارد‌ها دلار تسلیحات، طی حدود ۷ سال جنگ یمن، بیشتر مواضع غیرنظامی و زیر ساخت‌های این کشور را هدف قرار داده اند و ۱۷ هزار یمنی را به شهادت رسانده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۰۳ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
امارات یه وجبی چطور جرأت میکنه به اینور و اونور لشگر کشی کنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
«ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم » این آیه قرآن کریم ثابت خواهد کرد که پیروزی از آنِ ملت مقام و نستوه یمن است. اگر شیخ نشین امارات تا دوهفته آماج حملات طوفانی انصارالله قرار گیرد ان شاءالله پیروزی غرور آفرین و بزرگ برای جبهه مقاومت رقم خواهد خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
دروووود خدا و پیامبران بر شما مردم شجاع یمن باد.

حالا ورق برمیگرده ،نه اون موقع که بیابون های عربستان را میزدید
آخرین اخبار