توقف پرواز‌ها در فرودگاه ابوظبی پس از حمله موشکی به امارات

پدافند هوایی امارات پس از وقوع حمله موشکی فعال و پرواز‌ها در فرودگاه ابوظبی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع خبری از شنیده شدن صدای چهار انفجار شدید در ابوظبی پایتخت امارات و توقف پرواز‌ها در فرودگاه ابوظبی خبر دادند. وزارت دفاع امارات مدعی شد دو فروند موشک نیروهای مردمی یمن را در آسمان جنوب این کشور رهگیری کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نوشت: در پی گزارش‌های مبنی بر صدای انفجار و فعالیت پدافند هوایی، آژیر‌های خطر در ابوظبی به صدا درآمدند. در پی فعالیت پدافند هوایی، پرواز‌ها به فرودگاه ابوظبی متوقف شده است. منابع محلی از وقوع حمله موشکی و پهپادی به این کشور خبر می دهند. 

وزارت دفاع امارات اعلام کرد در این حملات به کسی آسیب نرسیده و بقایای موشک‌های بالستیک که رهگیری شدند در اطراف ابوظبی به زمین افتاده است.

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کردند بار دیگر برخی مواضع را در امارات عربی متحده و عربستان سعودی هدف قرار داده اند و تا ساعاتی دیگر بیانیه ای درباره این حملات منتشر خواهند کرد.

تلویزیون الجزیره نیز به نقل از ائتلاف (متجاوز سعودی) اعلام کرد پدافند هوایی عربستان یک موشک بالستیک را که به طرف ظهران در جنوب این کشور شلیک شده بود، منهدم کرد.

به ادعای ائتلاف سعودی بقایای این موشک منهدم شده در منطقه صنعتی در ظهران سقوط کرد که خساراتی به کارگاه‌ها و خودرو‌ها در این شهر وارد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امارات ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار