کرونا، جان والدین ۱۵۰ هزار کودک هندی را گرفت

کمیسیون ملی حمایت از حقوق کودک هند اعلام کرد شیوع کرونا در این کشور موجب شد ۱۵۰ هزار کودک هندی پدر، مادر یا هر دو والدین خود را از دست دهند.

باشگاه خبرنگاران جوانکمیسیون ملی حمایت از حقوق کودک هند اعلام کرد تقریبا ۱۵۰ هزار کودک در این کشور در جریان همه‌گیری کووید-۱۹، والدین خود را از دست داده‌اند.

به گفته این کمیسیون از اول آوریل سال ۲۰۲۰، ۱۴۷ هزار و ۴۹۲ کودک در هند یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها را به دلیل وضعیت بحرانی این کشور در زمان شیوع ویروس کرونا و دلایل دیگر از دست داده اند. تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد که ۱۳۶هزار و ۹۱۰ کودک یکی از والدین خود را از دست داده اند، ۱۰۰۹۴ کودک یتیم و ۴۸۸ کودک رها شده اند.

بیشترین تعداد کودکان در گروه سنی ۸ تا ۱۳ سال با آمار (۵۹۰۱۰) هستند و پس از آن کودکان در گروه سنی ۱۴-۱۵ سال با آمار (۲۲۷۶۳)، ۱۶-۱۸ سال  با آمار (۲۲۶۲۶)  و چهار تا هفت  سال با آمار (۲۶۰۸۰) در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

هند از ابتدای همه گیری کووید-۱۹ در مجموع ۳۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۷۱ مورد ابتلا را ثبت کرده است که ۳۵ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۸۸۲ نفر بهبود یافته و ۴۸۶ هزار و ۷۸۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

با ورود سویه امیکرون، هند تاکنون دو هزار و ۶۳۰ مورد ابتلا به این سویه را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار