۴۷ میلیون لیتر نفت کوره در استان همدان توزیع شد

۴۷ میلیون لیتر نفت کوره (مازوت) از ابتدای امسال برای برخی مصارف صنعتی در استان همدان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در این مدت یک میلیون لیتر نفت گاز (گازوئیل) و ۶۰ هزار کیلو گاز مایع (ال. پی. جی) برای مصارف ذخیره، جایگزین قطع گاز، مصرف ژنراتور (قطعی برق) به سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌ها تحویل داده شده است.

امین روستایی گفت: هیچ واحد تولیدی در استان همدان به دلیل کمبود سوخت جایگزین تعطیل نشده است.

وی گفت: این شرکت آمادگی تامین سوخت ذخیره برای صنایع، معادن، کارخانجات و دیگر واحد‌های نیازمند سوخت دوم را دارد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

روستایی گفت: به منظور جلوگیری از تعطیلی خط تولید واحد‌های استان همدان، سوخت جایگزین واحد‌های صنفی به موقع تامین شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: درخواست فرآورده در سامانه «سدف» (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) توسط واحد‌های تولیدی و کشاورزی برای سوخت جایگزین در مواقع بحرانی ثبت شده است.

روستایی گفت: هر واحد واجد شرایطی که درخواست خود را در سامانه تجارت آسان جدید «سدف» ثبت کند، سوخت جایگزین به منظور پیش بینی مواقع افت فشار گاز طبیعی به عنوان پدافند غیر عامل دریافت خواهد کرد.

روستایی از مسئولین سازمان‌های نیازمند سوخت جایگزین خواست به سایت www.newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و درخواست سوخت مورد نیاز خود را در سامانه ثبت کنند تا در صورت ضرورت استفاده از سوخت دوم با وقفه‌ای در امر تولید مواجه نشوند.

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: مازوت ، نفت کوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.