مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز:

استفاده از مازوت اولویت آخر است

مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گازایران گفت: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه ها آخرین اولویت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید جلال نور موسوی مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گازایران گفت: استفاده از سوخت مازوت آخرین اولویت در سوخت رسانی به نیروگاه ها است و تلاش بر این است در فصل سرما هم حتی المقدور گاز در اختیار نیروگاه ها قرار داده شود.

او افزود: باتوجه به بروز سرما که روزدتر از موعد ودر مناطق مختلف کشور حاکم شد  تامین گاز شهری و تجاری ایمن از اولویت های شرکت ملی گاز است.

مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گازایران با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما مصرف در بخش های خانگی و تجاری افزایش مییابد افزود: در فصل سرما برای صنایعی از جمله سیمان،  فولاد،  نیروگاه‌های برق  و پتروشیمی ها محدودیت هایی در عرضه گاز اعمال می شود و  هرچه سرما و مصرف زاید باشد محدودیت برای آن ها بیشتر اعمال می شود.

نور موسوی با اشاره به اینکه استفاده از سوخت مایع و مازوت در فصل سرما برای پیشگیری از تعطیلی صنایع است تصریح کرد:شرکت ملی گاز براساس قرار داد هشت ما ملزم به تامین گاز برای برای صنایع و کارخانه ها است اما همه تلاش این است که در فصل سرما هم در حد امکان گاز برای صنایع تامین شود اما هرچه سرما زیاد و مصرف گاز خانگی بیشتر شود محدودیت های عرضه گاز برای صنایع بیشتر می شود .

انتهای پیام/غ 

برچسب ها: گازرسانی ، مازوت ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار