مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

شایعات مرتبط باجعلی بودن پیامک سامانه ملی املاک و اسکان صحت ندارد

زاهدی گفت: شایعات مرتبط باجعلی بودن پیامک سامانه ملی املاک واسکان که درخصوص خانه‌های خالی از سکونت است صحت ندارد و افرادی که این پیامک را دریافت کردند باید وارد سامانه شوند و ثبت نام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بر اساس تکلیف وزارت راه وشهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های مختلف کشور تعدادی ملک که وضعیت ساکن در آن‌ها تاکید شده است در سامانه ملی املاک واسکان شناسایی شده و جهت تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره v.maskan به مالکان این املاک ارسال شده است.

او گفت: درمتن پیامک ارسال شده امده است «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است تا ۲۰ و یا ۲۳ دیماه وضعیت املاک خود را درسامانه املاک واسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید. درغیراین صورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد

مدیرکل راه وشهرسازی فارس افزود: درهمین راستا مالکان مذکور لازم است تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک واسکان به ادرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند.پ

زاهدی گفت: بدیهی است درصورت ثبت وجود سکونت ومالکیت توسط مالکان مذکور براساس قانون ملک مذکور ازجرگه خانه‌های خالی خارج خواهد شد.

زاهدی گفت: هم استانی‌های عزیز توجه داشته باشند که مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره v.maskan کاملا موردتایید وزارت راه وشهرسازی است وشایعات مرتبط باجعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.