نام‌نویسی ۲۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: از ابتدای شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - جعفر زاهدی گفت: از ابتدای شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که بیشترین ثبت نام را بعد از تهران و اصفهان به خود اختصاص داده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس برای احداث ۱۸۸ هزار واحد طی ۴ سال ۴۷۵۳ هکتار زمین مورد نیاز است که بیش از نیمی از آن آماده شده است.

او گفت: در صورت تامین منابع مالی حمایتی اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن در نرخ‌های سود متفاوت برای دهک‌های متفاوت درآمدی خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در شهر شیراز برای تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۹ درصد برای دهک‌های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.

او گفت: برای دهک‌های اول تا سوم بدون سود دوران مشارکت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مبلغ اقساط آن است.

جعفر زاهدی گفت: در سایر شهر‌های استان فارس برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای دهک‌های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های اول تا سوم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است. همچنین رقم اقساط برای دهک ۱ و ۲ و ۳ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

شایان ذکر است که ثبت نام مردان مجرد که ۲۳ سال را تمام کرده اند، از دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز شده و یک ماه نیز فرصت ثبت نام دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار