فرماندار

استعدادیابی و آموزش کارآفرینان در دلگان ضروری است

فرماندار دلگان گفت: استعدادیابی و آموزش کارآفرینان در سطح شهرستان و معرفی طرح‌های اشتغالزایی از طریق فضای مجازی، نصب اطلاعیه در سطح شهر و اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده از سوی دهیاران و شوراها ضروری است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  ولی‌محمد بامری   در نشست توجیهی طرح راهبران شغلی گفت: باتوجه به سختگیری بانک‌های عامل و طرف قرارداد تدابیری اندیشیده شود که ضمانت بصورت زنجیره‌ای باشد و کمیته امداد متقاضیان را تا مرحله معرفی به بانک همراهی کند.

وی با برشمردن استعداد و پتانسیل‌های بالقوه در منطقه دلگان  گفت: طرح‌هایی همچون مشاغل خانگی، صنایع دستی، کاشت گیاهان دارویی و فرآوری محصولات کشاورزی در دلگان می‌تواند مؤثر باشد و استدعا داریم نسبت به بازاریابی و فروش محصولات نیز مساعدت شود تا کارآفرینان با شکست مواجه نشوند و بتوانند در موعد مقرر اقساط تسهیلات بانکی را پرداخت کنند.

فرماندار دلگان گفت: طرح راهبران شغلی با حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و با همکاری دهیاران در تمام مناطق نسبت به شناسایی، تشویق و همکاری با کارآفرینان و متقاضیان و دادن آموزش‌های لازم با توجه به شعار سال (تولید پشتیبانی،مانع‌زدایی ) در امر اشتغالزایی و تولید همت گمارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار