معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی راه‌های مواصلاتی استان قم

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از اجرای طرح نظارتی راه‌های مواصلاتی قم و برخورد با متخلفان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حمید سالاری،معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت:طرح نظارتی راه‌های مواصلاتی استان با حضور عوامل راهداری و حمل‌ونقل، پلیس راه و انجمن‌های صنفی ناوگان عمومی حمل‌ونقل، در سطح راه‌ها، گلوگاه‌های جاده‌ای و مقابل پاسگاه‌های پلیس راه در حال اجراست.

به گفته معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در قالب این طرح که به صورت مستمر و درتمامی وقت‌های شبانه روز اجرا و  بر حُسن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تجهیزات ایمنی خودرو، مدارک راننده و ناوگان نظارت می‌شود.

او گفت:کنترل تناژ بار در ناوگان عمومی حمل کالا، نوع کالای حمل شده، چگونگی حمل مواد خطرناک مطابق آیین نامه‌های موضوعه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گفته سالاری صدور بارنامه صوری، فاقد کد ملی، صدور صورت وضعیت فاقد مهر مدیر فنی از دیگر موارد تخلفی است که درصورت مشاهده به برخورد و اعمال قانون اقدام خواهد شد.

معاون راهداری قم می گوید: اعمال قانون متناسب با نوع تخلف صورت گرفته خواهد بود و تشخیص این امر با نهاد‌های رسیدگی کمیسیون‌های رسیدگی به تخلف‌های ناوگان، رانندگان، شرکت‌ها و مالکان ناوگان در هر استان خواهد بود.

 شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای پیگیری هرنوع تخلف مرتبط با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از کالا و مسافر در تمامی شبانه روز آماده پاسخ‌گویی  است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار