کلهر: پرسپولیسی‌ها باید جلوی بازیسازی ذوبی‌ها را بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن گفت: به نظرم این بازی زیبا خواهد بود و مطمئن هستم که تیم ذوب آهن با نتایج ضعیفی که گرفته است، به طور حتم  برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شود تا بتواند در جدول موقعیت خوبی نصیبش شود. همچنین  تیم پرسپولیس باید به سمت قهرمانی برود به همین علت  رو به جلو باید  بازی کند.  

او ادامه داد: پرسپولیس ۲ مهاجم طراز اول دارد و عبدی و آل کثیر زوج‌های خوبی در خط حمله پرسپولیس هستند. سرخپوشان می‌توانند مالکیت توپ را از آن خود کنند و نگذارند تیم ذوب آهن که خط هافبک و حمله اش ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار می‌کنند بازیسازی درستی داشته باشند تا بتوانند ۳ امتیاز بازی را بگیرند و  جایگاه مناسبی در جدول رده بندی به دست آورند.

‌ای اف سی به قهرمانی باشگاه‌ها نگاه نمی‌کند

کلهر درباره  نامه اخطاریه‌ای اف سی به سرخابی‌ها در مورد مجوز حرفه‌ای گفت:  باشگاه‌های بزرگ باید قدم‌های بزرگی بردارند و به زیر ساخت‌های خود سروسامان بدهند.‌ای اف سی به قهرمانی باشگاه‌ها نگاه نمی‌کند و به طور حتم باید باشگاه‌ها ساختار درستی ایجاد کنند تا  این نهاد اجرایی نتواند ایراد بگیرد. نبود زیر ساخت مناسب جزو مشکلات فوتبال ما است و باشگاه‌ها سال‌ها با این مسئله دست به گریبان هستند. اکنون باشگاه پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد  و امیدوارم این مشکلات مرتفع شود تا بتواند مجوز حرفه‌ای را بگیرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود. علاوه بر این،‌ای اف سی مسائل جزیی هم در نظام باشگاه داری قرار می‌دهد تا باشگاه‌ها با شرایط بهتری در آسیا شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار