برزگر: شهید رئیسی اهمیت ویژه‌ای به ورزش می‌داد/ کل کشور در شوک فرو رفته است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیت الله رئیسی جزو رئیس‌جمهورهایی بود که اهمیت ویژه‌ای به ورزش  و ورزشکاران می‌داد.

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سانحه بالگرد اظهار کرد: به همه مردم کشورمان این ضایعه دردناک و تاسف بار را تسلیت عرض می‌کنم. رئیس جمهور، امام جمعه آذربایجان شرقی، امیر عبداللهیان و سایر دوستان در این سانحه به شهادت رسیدند. من  از این بابت ناراحت شدم و از شنیدن این خبر هنوز در شوک به سر می‌برم.

برزگر درباره اینکه شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشت، گفت: بله، ایشان جزو رئیس جمهوری‌هایی بودند که اهمیت ویژه‌ای به ورزش  و ورزشکاران می‌دادند. از وقتی به مسند ریاست جمهوری رسیدند خیلی کار و زحمت کشیدند. حالا در یکی دو سال بعد مشخص می‌شود که چقدر ایشان برای آبادانی کشور زحمت کشیدند. به هر حال خیلی از این اتفاق ناراحت شدیم و کل کشور در شوک فرو رفته است.

بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس گفت: آیت الله رئیسی افراد کاربلد را در ورزش گذاشتند. ایشان در راه آبادانی کشور شهید شدند و من به خانواده شان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم. همه در این غم با خانواده ایشان شریک هستیم و غم بزرگی بود.

او درباره اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی سرخابی‌ها به بخش خصوصی واگذار شدند، بیان کرد: از کار‌های خوب ایشان بود و مدیریت کردند.  در  بحث خصوصی سازی و اسپانسرینگ  نه اینکه مستقیم ورود کنند، اما افراد خبره و کاربلد را انتخاب کردند. اتفاقات خوبی در دوران ریاست جمهوری ایشان در ورزش رخ داد. ان شاء الله خداوند به خانواده و عزیزانشان صبر بدهد.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار