‍ رئیس اتاق اصناف مشهد:

دیگر تعطیلی گروهی در اصناف مشهد نخواهیم داشت

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تعطیلی گروهی در اصناف مشهد نداریم اما شرط فعالیت واحدهای صنفی تزریق دو دوز واکسن کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد مشهدی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: فعالیت واحد‌های صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل می‌باشند، منوط به آن است که تزریق دو دوز واکسن به کلیه‌ی صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان و مشتریان مربوط و نیز قرار نداشتن آنان در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا در سامانه امید درج شده باشد.

وی گفت: این مراکز در بخش اصناف شامل مراکز سرو غذا، رستورانها، چایخانه ها، کافی شاپ ها، فست فودها، تالار‌های پذیرایی، باغ تالارها، پاساژها، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز اقامتی از قبیل هتل، متل و مسافرخانه‌ها می‌باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در مرحله‌ی بعدی کلیه‌ی واحد‌های صنفی ملزم به اخذ کد QR از سامانه و نصب در مدخل ورودی واحد صنفی خود می‌باشند، به نحوی که توسط خدمات گیرنده قابل رؤیت و اسکن باشد.

بنانژاد گفت: واحد‌های صنفی موظفند علاوه بر پیگیری این موضوع، برچگونگی کنترل برخط تزریق واکسن و در وضعیت قرنطینه و بیمار نبودن مراجعین و مشتریان از طریق سامانه توسط متصدیان واحد‌های صنفی نظارت کنند.

او گفت: مشتریان در واحد‌های صنفی موظف اند پروفایل شهروندی خود را از سامانه اخذ و در تلفن همراه خود ذخیره کنند تا بتوانند قبل از ورود به محل واحد ها‌ی صنفی آن را به متصدیان مربوط ارائه نمایند.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: مشتریانی که واکسن آن‌ها در سامانه ثبت نشده و یا در وضعیت قرنطینه و تحت درمان بیماری کرونا باشند، نمی‌توانند در محل واحد‌ها و فعالیت‌های صنفی حضور داشته باشند.

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار