مسیر سانحه دیده قطارشهری تبریز باید زودتر به خط خدمت‌رسانی بازگردد

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه حدود یکسال از حادثه قطارشهری این شهر می‌گذرد، گفت:تاکنون کاری برای رفع مشکل مسیر سانحه دیده انجام نشده است و باید این مسیر در کمترین زمان به خط خدمت‌رسانی بازگردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،روح الله دهقان‌نژادرییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز روز شنبه در جلسه کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی با تاکید بر رفع و حل مشکل فاز سه خط یک قطارشهری تبریزگفت:با باز شدن مدارس، افزایش حجم مسافرت‌های درون شهری و تراکم جمعیتی در مسیر حادثه دیده قطارشهری، ضروری است که سازمان قطارشهری و سازمان بهره‌برداری نسبت به حل مشکل این مسیر اقدام کنند.

اوافزود:مسیری که به گفته مدیران مربوطه و متولیان امر در ۲ ساعت می‌شد به خط برگردد، چرا با گذشت این مدت از سانحه، تاکنون کاری برای آن انجام نشده است؟

او با اشاره به تعطیلی هفته گذشته خدمات قطارشهری به دلیل مشکل بیمه، گفت: این کار اقدام خوبی بود، اما نحوه اطلاع رسانی و دلیل اعلام شده صادقانه و شفاف نبود.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه ما با مردم موضوع محرمانه نداریم، ادامه داد: هر مشکلی که وجود دارد را باید با خود مردم در میان گذاشت تا آن‌ها نیز در حل موضوع مسوولان را یاری کنند.

دهقان نژادیادآوری کرد: کمترین کار و خدمت ما این است که با مردم صادق و شفاف برخورد کنیم.

صبح روز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال گذشته، یکی از واگن‌های قطارشهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شده بود و این حادثه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود.

خط اول قطار شهری تبریز ۱۸ کیلومتر طول و ۱۸ ایستگاه دارد که حدود ۱۴ ایستگاه آن فعال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطارشهری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار