امام جمعه شهرکرد:

پرستاران با افتخار و بالنده در دوران شیوع کرونا درخشیدند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پرستاران در دوران شیوع کرونا عملکرد مطلوبی داشتند و فداکارانه خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تبریک فرارسیدن روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: پرستاران با افتخار و بالنده در دوران شیوع کرونا درخشیدند و نوعدوستی و توانمندی ایمانی خود را به نمایش گذاشتند.

او افزود:حضرت زینب(س) بالاترین امتحان را در پیشگاه خداوند برای دین با استقامت نشان دادند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: پرستاران ظرفیت‌های درونی، ایمانی، نوع‌دوستی و خدمت‌گزاری خود را در عرصه نشان دادند تا آنجا که خودشان هم به این ویروس مبتلا شدند و شهدایی نیز تقدیم کردند.

او ادامه داد: خانواده‌های کادر سلامت همانند دوران دفاع‌مقدس به شهادت فرزندان خود افتخار کردند،‌ البته مشکلاتی، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی در این قشر وجود دارد که بایستی به آن رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در بخش دیگری از سخنان خود مساله آب را بزرگ‌ترین مشکل کنونی این استان و استان‌های همجوار دانست و اظهار داشت:‌ برای رفع این مشکل رجوع به ذات حضرت باری‌تعالی و توجه به مساله اصلی به‌جای متهم کردن همدیگر مورد توجه همگان قرار گیرد.

او نیایش مردم و قرار گرفتن در محضر خداوند را از راهکارهای رفع مشکل کم‌آبی دانست و گفت:‌ البته در این مسیر راهکارهای دیگر هم بررسی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد:‌ این اقدام از اصفهان شروع شده و امید است با نماز باران و دعاهای مختلف به سایر نقاط کشور گسترش یابد.

او با اشاره به پنجم جمادی‌الاولی سالروز ولادت حضرت زینب (س) افزود: این حضرت بهترین امتحان را در محضر پروردگار عرضه کرد و از همسر و فرزندان خود در راه خدا گذشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حضرت زینب (س) عَلَم امامت، ولایت، اسلام ناب محمدی (ص) و توحید را بر افزاشتند و بهترین قافله‌سالاری در دوران اسارت و خطبه‌خوانی در کوفه به‌همراه افشاگری را انجام دادند.

او یادآور شد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهاد، بندگی در راه خدا، تسلیم در برابر اوامر پروردگار و ذوب نشدن در دنیا به این مرحله رسیده‌اند اما برخی مدیران در پُست‌های خود غرق شده‌اند که این ضعف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به ۱۹ آذرماه سالروز تشکیل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: فرهنگی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر به بازسازی آن، تغییر ساختارها و تبدیل فرهنگ‌های مبتنی بر فرهنگ ناب محمدی (ص) دارند، نشان‌دهنده ذوب نشدن معظم له در دنیا و اعتقاد ایشان به پیاده شدن فرهنگ ناب محمدی (ص) تا لحظه آخر است.

او گفت: در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را بازسازی کردند که باید خود را با نگاه ایضشان وفق دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش به‌معنای واقعی را ضروری اعلام و تاکید کرد: فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در تمامی جامعه خود را نشان دهد.

او همچنین با اشاره به ۲۰ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان در سال ۱۳۶۰ یادآور شد:‌ منافقان کوردل افزون‌بر ۱۷ هزار نفر در ایران را ترور و شهید کردند اما همچنان مورد حمایت استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر هستند و جولان می‌دهند.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار