خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

انقلاب اسلامی حکومت نیست مکتب الهی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی حکومت نیست بلکه ادامه حرکت انبیا و مکتب الهی است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، اظهار داشت: خدای تبارک و تعالی شناخته شده است و با وجود، لطف، کرم، قدرت و توانمندی اش تمام موجودات را تحت صیانت و اراده خود قرار داده است و ضعفی در او نیست.

او افزود: همه ما باید بکوشیم تا خداشناس باشیم و معرفتمان را نسبت به پروردگار افزون نماییم و دچار شک و شبهه در مسئله خداشناسی نشویم، زیرا سعادت ابدی در سایه بندگی خدا و شناخت درست از پروردگار متعال است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و در این سال‌ها هر کجا که مشکلی بوده روحانیت در رساندن صدای مردم پیش‌قدم شده است.

او با اشاره به اینکه از غنی و فقیر گرفته تا کوچک و بزرگ همه باید در کنار هم باشند، اظهار داشت: به استاندار جدید چهارمحال و بختیاری کمک کنید تا اوضاع استان بهبود یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: دولت، دولت همراهی است که با همیاری و وحدت شما، استان بر روی ریل پیشرفت قرار می‌گیرد.

او گفت: امروز روز وحدت و همیاری همگانی است؛ شرایط خوبی در استان وجود دارد و اکنون زمان اقدام است که وحدت این اقدامات را نتیجه‌بخش خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مجلسِ امروز ما افرادی مقاوم و بیگانه‌ستیز همچون شهیدان می‌خواد که بی‌باک راه انقلاب را ادامه دهند، بیان کرد: هر شهیدی که دشمن از ما می‌گیرد شهیدان زنده دیگری در کشور به وجود می‌آید که این‌ها تولیدات این انقلاب هستند.

او با اشاره به هفته بسیج، افزود: اجماع جهانی روی ما اثری ندارد و توکل این ملت به خداست، اما همین مسئله هم ترفند دشمن است؛ امروز مردم در برابر این ترفند‌ها بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند مسائل برجام و ضایعات گذشته مجدد برای این کشور پیش بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیاست، اضافه کرد: انقلاب ما حکومت نیست مکتب است و باید آن را به چشم یک مکتب دید، زیرا که خیلی‌ها در فضای مجازی به دنبال تخریب این انقلابند و این در صورتی است که انقلاب، انقلاب نور و خاموش نشدنی است.

او  اظهار داشت: مطالبات قابل توجهی در خصوص معضل کم‌آبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، باید توجه داشت، اگر امروز آب نیست باید دعا کرد تا پروردگار باران رحمت را نازل کند، زیرا دعا برنامه انبیا و ائمه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: امروز باید باور کرد که کمبود آب وجود دارد و مطالبه برای هیچ شکل می‌گیرد، بنا بر آمار ارائه شده تنها حدود ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب در کف سد زاینده‌رود باقی مانده و خروجی دو برابر ورودی است، تقاضای مردم مدیریت عقل‌محور در موضوع آب است، امیدواریم همه شاهد اجرای عدالت باشند.

او گفت: نباید اجازه لابی‌گری در مسئله آب داده شود، یک قسمت عمده مطالبات در حوزه آبی مدیریت صحیح است، اگر دولت‌مردان گذشته به این موضوع توجه می‌کردند، کشور شاهد این اختلافات نبود، اکنون باید به دولت جدید فرصت داد و صدا‌ها به گوش مسئولان رسانده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: در این اجتماعات آبی، حضور همگانی را در چهارمحال و بختیاری را شاهد بودیم که باید از همه اقشار تشکر کرد، شعورمندی در اجتماعات مهم بود تا مطالبات به انحراف کشیده نشود، البته رسانه‌های بیگانه مدام در حال فتنه‌انگیزی هستند و نباید اجازه تعرض به رسانه‌های دشمن را داد.

او ادامه داد: بسیج خود را حافظ این نور می‌داند پس با افتخار به میدان می‌آید، خود را مسلح، عالم و پخته می‌کند تا در برابر دشمن بایستد که تا به امروز خود را با همین روحیه سر پا نگه داشته است و در ادامه هم نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.