حمله به کاروان نظامی واشنگتن در اعتراض به حضور آمریکایی‌ها در الحسکه سوریه

کاروان نظامی نیرو‌های آمریکایی در حومه شرقی الحسکه سوریه با دو بمب انفجاری،  هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در حومه الحسکه سوریه هدف حمله انفجاری قرار گرفت.

به گفته منابع محلی، کاروان نظامی نیروهای آمریکایی را در منطقه الیعربیه در حومه شرقی الحسکه سوریه با دو بمب انفجاری، هدف حمله قرار گرفت که منجر به آسیب قابل توجهی به این کاروان نظامی شد.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند: دو بمب حین عبور کاروان خودروهای نظامی آمریکایی از تل حمیس به سمت غرب در جاده خاکی بین روستاهای الحلو و ام العظام در منطقه یعروبیه در حومه شرقی حسکه، منفجر شد. 

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان «قسد» تحت حمایت آنها در سوریه، بارها شاهد خشم مردم از اقدامات تروریستی آنها علیه شهروندان هستند. پیشتر نیز تعدادی از شهروندان سوری مانع عبور خودرو‌های زرهی کاروان ارتش آمریکا و ورود این کاروان به روستای خود شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه با انتشار تصاویری نشان داد که شهروندان و کودکان روستای حامو در حومه استان الحسکه با پرتاب سنگ به طرف کاروان نظامی آمریکا از ورود این خوردو‌ها به روستای خود جلوگیری کردند. شهروندان سوری موفق شدند خودرو‌های زرهی آمریکا را از ادامه مسیر منصرف و مجبور به عقب‌نشینی کنند.

چندی پیش نیز ساکنان روستای تل احمد در حومه قامشلی با پشتیبانی یگانی از نیرو‌های ارتش سوریه، کاروانی از خودرو‌های نظامی متعلق به نیرو‌های آمریکایی که قصد عبور از نزدیکی این روستا را داشتند، مجبور به عقب نشینی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار